“En positiv opplevelse”
Anmeldelse av Li’s garden restaurant

Li’s garden restaurant
Vurdert som nr. 8 av 34 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 18. juli 2020

Restauranten ser enkel ut, men vi bestilte bord for 4. En kjempehyggelig kveld med en strålende humoristisk servitør. Veldig god asiatisk mat med individuell sterkhetsgrad servert på en delikat måte. Dette var for oss en skjult perle som vi oppdaget da de mest populære stedene alltid var fullbooket. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Vidar S

Anmeldt 5. juli 2020

Nydelig mat som ble tilpasset mine behov og allergier. Betjeningen var veldig hyggelig og serviceinnstilt.

Takk, Elixee
Anmeldt 2. juni 2020

Veldig god Pad Thai og kjøkkenets spesial.
Ba om ekstra sterk, og den var EKSTRA sterk.
Veldig god mat og god service.
En av de beste kinesiske restauranter i Norge.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Andreas B
Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2021
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2020

Reisende som så på Li’s garden restaurant, så også på

Har du vært i Li’s garden restaurant? Del dine erfaringer!