“Terningkast 3”
Anmeldelse av Li’s garden restaurant

Li’s garden restaurant
Vurdert som nr. 5 av 35 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Liten uterestaurant og en av flere sushi take away steder i grimstad. Maten kom fort på bordet men ingen kjempeopplevelse, helt greit men kanskje litt dyrt…Har en stor meny for «Kina mat» Barna var fornøyd og det var det viktigste.

1  Takk, Supedad_from_Norway

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hvem skulle ha trodd dette? At Pepsi Max parasoller og plastikkstoler kunne danne rammen for en skikkelig god asiatisk kulinarisk opplevelse? Dette var rett og slett en fantastisk smaksopplevelse og for begge våre to døgn i Grimstad ble middagene inntatt hos Li. Jeg kunne ikke annet enn å sammenligne maten med Dinner i Oslo, og jeg forstod det også som at Li hadde sin bakgrunn der. Perfekt service. Stedet anbefales på det sterkeste!

1  Takk, svena925
Anmeldt 23. juli 2021

God mat og en svært hyggelig betjening. En koselig plass med god service. En plass utenom det vanlige. Kan anbefales.

1  Takk, X9057JDerikh
Anmeldt 18. juli 2021

Utrolig god mat og hyggelig betjening! Kø for å komme inn på en populær sommers ettermiddag. Planen var bare vin og øl, men endte med å bestille middag etterpå. Anbefales!

1  Takk, Janne656
Anmeldt 28. september 2020

And til mor, Seshuan kylling favoritt til far og div. mix av både sushi og pepperbiff til barna så fikk vi delt og smakt oss gjennom menyen, takker for masse god take-away.
Hele familien var svært fornøyd!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Sten_Aksel

Reisende som så på Li’s garden restaurant, så også på

Har du vært i Li’s garden restaurant? Del dine erfaringer!