“God mat og topp service”
Anmeldelse av Li’s garden restaurant

Li’s garden restaurant
Vurdert som nr. 5 av 35 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 18. august 2021

Her har jeg spist flere ganger. Både med venner og slekt fra ulike generasjoner. Det har vært suksess hver gang! Veldig god mat, fine priser og forutsigbar servering mtp. tiden mellom bestilling og servering. Personalet var veldig hyggelig! Jeg vil komme tilbake!

1  Takk, 414vetlef

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat for voksne og halvvoksne barn, helt topp service. Morro med flere ukjente øltyper på flaske, gode de også.

1  Takk, hattro
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Liten uterestaurant og en av flere sushi take away steder i grimstad. Maten kom fort på bordet men ingen kjempeopplevelse, helt greit men kanskje litt dyrt…Har en stor meny for «Kina mat» Barna var fornøyd og det var det viktigste.

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hvem skulle ha trodd dette? At Pepsi Max parasoller og plastikkstoler kunne danne rammen for en skikkelig god asiatisk kulinarisk opplevelse? Dette var rett og slett en fantastisk smaksopplevelse og for begge våre to døgn i Grimstad ble middagene inntatt hos Li. Jeg kunne ikke annet enn å sammenligne maten med Dinner i Oslo, og jeg forstod det også som at Li hadde sin bakgrunn der. Perfekt service. Stedet anbefales på det sterkeste!

1  Takk, svena925
Anmeldt 23. juli 2021

God mat og en svært hyggelig betjening. En koselig plass med god service. En plass utenom det vanlige. Kan anbefales.

1  Takk, X9057JDerikh

Reisende som så på Li’s garden restaurant, så også på

Har du vært i Li’s garden restaurant? Del dine erfaringer!