“Varm og hyggelig atmosfære med ypperlig service.”
Anmeldelse av Symbio Bistro Grimstad

Symbio Bistro Grimstad
Vurdert som nr. 8 av 35 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Ypperlig service i intim og superkoselig atmosfære. Nydelig kake ( gammel familieoppskrift fra Romania) og veldig god kaffe. Vi kommer tilbake

1  Takk, Frøydis L

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var der 8 stykk og bokka bor dagen før. Når man sier i fra 1 dag før får man også muligheten til å bestille blåskjell. Dette var noe av de beste blåskjellene vi har smakt. Koselig intimt sted med masse god og deilig mat. Kaffen fortjener også kjempe skryt. Alt i alt tipp topp for de som vil oppleve noe av den beste maten Grimstad har å by på

3  Takk, 911j_rgeng
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på besøk hos familie i Grimstad, og på en tur rundt i byen ble vi tatt med på en kopp «veldig god kaffe», og det stemte. På Symbio fikk jeg Espresso som smakte virkelig godt. Jeg kan ikke si noe om maten, for det prøvde vi ikke denne gangen, men kaffen var god

3  Takk, ah2068
Anmeldt 8. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 28. januar 2022

Dato for besøk: januar 2022

Reisende som så på Symbio Bistro Grimstad, så også på

Har du vært i Symbio Bistro Grimstad? Del dine erfaringer!