Reiseglad_60-modell
Hokksund, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 27. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Cecilie H, Front Office ManagerClarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. nov. 2018
Hei reiseglad_60modell

Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til det.

Vi har så mange forskjellige rom med forskjellige utsikter, så hvis man ikke er fornøyd med det man får tildelt, så er det bare å komme i resepsjonen å høre om man kan få bytte rom. Som regel går det veldig fint.

Parkeringen vår leier vi av Europark og derfor så er den avgiftbelagt.

Mvh
    kr 1 935
0.0 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
  • eDreams
  • Agoda.com
0.7 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
Gratis parkering
En fantastisk stemningsfull stue.
    0.1 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
          kr 1 450
        16.6 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
        Se flere hoteller i Grimstad
        Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Reise med familien til Grimstad. Vi bodde på den gamle delen av hotellet. Standarden var som normalt.
        Kona klaget litt over sengen som var skeiv.
        Sluken på dusjen var delvis tett.
        Utsikten var rett inn i en fjellvegg.

Frokosen var helt ok. Det var litt uoversiktlig og det var vanskelig å finne frem til all maten. Slet lenge med å finne bordsmørret, men det viste seg at det var tomt og tok lang tid før nytt kom.
        Pluss for at de serverte vaffler og brødet smakte veldig godt :)

Likte stilen på hele hotellet :) Tema er sørlandshus og sjølivet

Elles kunne ikke beliggenheten vært bedre og jeg har aldri vært i en så fin og stilig lobby som virkelig stod i stil med resten av byen :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
        1  Takk, mathiassen89
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Fredrik.

Takk for din tilbakemelding.
        Jeg håper dere kontaktet resepsjonen slik at vi fikk ordnet opp i det som ikke var som det skulle.
        Vi har en del rom som er mot fjellet, fordelen med disse er at de er rolige uten trafikkstøy eller utelivsstøy.

Håper vi ser dere igjen.

Anmeldt 15. oktober 2018

Fint rom på særegent og flott hotell midt i sjarmerende Grimstad. Svært god frokost i hyggelig lokale inkludert i prisen. Oktober fest i nabobygget da vi ankom, men godt lydisolert rom, så sov god hele natten uten forstyrrelser.

Dato for oppholdet: oktober 2018
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
        Takk, Camillaoops
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Camillaoops.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Anmeldt 17. september 2018

Hotell Scandic Grimstad ligger i en meget vakker omgivning, mitt i sentrum. Trots sin nærhet til byn så blir du ikke størd av det. Helt ok rom. Frukost var litt mitt på tre. Litt for lenge venten på visse retter. Jeg kjør bil og då er det ille når hotellet har alldeles for få plasser. Sånt liker jeg ikke.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
        Takk, permagnusk2016
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei permagnusk2016

Takk for din tilbakemelding.
        Vi har dessverre ikke nok parkeringplasser i enkelte perioder.
        Men det er ikke lagt til nærliggende parkeringsplasser. Spør oss i resepsjonen.

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Sjekket inn for en natt i forbindelse med forretningsreise. Fikk et flott rom med fin utsikt - stille og rolig. Kjempegod seng, hyggelig betjening og veldig bra frokost. Anbefales både til ferie og forretningsreise.

Takk, Globerotta

Hei Globerotta

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake!