Nina Steen L
Stavanger, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 1. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Cecilie H, Front Office ManagerClarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. des. 2018
Hei Nina.

Takk for din tilbakemelding.

Beklager at du hadde dette inntrykket av Scandic Grimstad, det er ikke slik det skal være.
Vi pleier nesten alltid utelukket å få gode tilbakemeldinger på frokosten, så det var ikke noe hyggelig å lese at du oppfattet det annerledes.

Persiennene på rommet holder på å bli fikset, slik at de straks er i orden.

Jeg skal gi beskjed til kjøkkenet ang lys og lyd i frokostsalen.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

0.0 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
  • eDreams
  • ZenHotels.com
0.7 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
Gratis parkering
En fantastisk stemningsfull stue.
    0.1 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
          kr 1 975
        16.4 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
        Se flere hoteller i Grimstad
        Anmeldt 27. november 2018

Jeg hadde bestilt et rom med litt utvidet størrelse, siden det var samme pris som for standard rom. Fikk tildelt et rom med skråtak, som virket litt trangt for 2-4 personer. Det var greit for en, men det er behagelig å ha et romslig rom. Det var begrenset parkering på gateplan ved hotellet, og jeg ble henvist til en parkeringskjeller. Der var det avgiftsbelagt hele døgnet, så det jeg sparte på å være Scandic-medlem, forsvant i parkeringsavgiften.

Dato for oppholdet: november 2018
        Takk, Reiseglad_60-modell
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei reiseglad_60modell

Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til det.

Vi har så mange forskjellige rom med forskjellige utsikter, så hvis man ikke er fornøyd med det man får tildelt, så er det bare å komme i resepsjonen å høre om man kan få bytte rom. Som regel går det veldig fint.

Parkeringen vår leier vi av Europark og derfor så er den avgiftbelagt.

Mvh

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Reise med familien til Grimstad. Vi bodde på den gamle delen av hotellet. Standarden var som normalt.
        Kona klaget litt over sengen som var skeiv.
        Sluken på dusjen var delvis tett.
        Utsikten var rett inn i en fjellvegg.

Frokosen var helt ok. Det var litt uoversiktlig og det var vanskelig å finne frem til all maten. Slet lenge med å finne bordsmørret, men det viste seg at det var tomt og tok lang tid før nytt kom.
        Pluss for at de serverte vaffler og brødet smakte veldig godt :)

Likte stilen på hele hotellet :) Tema er sørlandshus og sjølivet

Elles kunne ikke beliggenheten vært bedre og jeg har aldri vært i en så fin og stilig lobby som virkelig stod i stil med resten av byen :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
        1  Takk, mathiassen89
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Fredrik.

Takk for din tilbakemelding.
        Jeg håper dere kontaktet resepsjonen slik at vi fikk ordnet opp i det som ikke var som det skulle.
        Vi har en del rom som er mot fjellet, fordelen med disse er at de er rolige uten trafikkstøy eller utelivsstøy.

Håper vi ser dere igjen.

Anmeldt 15. oktober 2018

Fint rom på særegent og flott hotell midt i sjarmerende Grimstad. Svært god frokost i hyggelig lokale inkludert i prisen. Oktober fest i nabobygget da vi ankom, men godt lydisolert rom, så sov god hele natten uten forstyrrelser.

Dato for oppholdet: oktober 2018
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
        Takk, Camillaoops
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Camillaoops.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Anmeldt 17. september 2018

Hotell Scandic Grimstad ligger i en meget vakker omgivning, mitt i sentrum. Trots sin nærhet til byn så blir du ikke størd av det. Helt ok rom. Frukost var litt mitt på tre. Litt for lenge venten på visse retter. Jeg kjør bil og då er det ille når hotellet har alldeles for få plasser. Sånt liker jeg ikke.

Dato for oppholdet: september 2018
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
        Takk, permagnusk2016
        Cecilie H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei permagnusk2016

Takk for din tilbakemelding.
        Vi har dessverre ikke nok parkeringplasser i enkelte perioder.
        Men det er ikke lagt til nærliggende parkeringsplasser. Spør oss i resepsjonen.