TripadvisorUSD 142
Booking.comUSD 142
FindHotelUSD 141
eDreamsUSD 142
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har tapt seg på de to årene siden forrige gang jeg anmeldte hotellet. Positivt: Stort og godt rom, med god seng og god varme. Kjekt når jeg skulle tilbringe noen dager her. Forbedringspotensial: reparer persiennene slik at disse kan åpnes. I vinden bråker de og kan bli ødelagt. Fint å kunne ha mulighet for å se ut. Ga beskjed i resepsjonen. Reparer lekkasjer. Flere steder står det bøtter for å samle opp vann. De sto slik også for et år siden. Ser ikke bra ut. Synd at det ikke serveres middag lenger. Det var veldig hyggelig. Du kan få kjøpt tørre baguetter i resepsjonen. Heldigvis finnes det flere gode restauranter i nærheten. Sett på litt musikk i frokostsalen. Det blir litt spøkelsesaktig med bare to gjester. Sørg for at stearinlys er tent, samt alle lys i taket, før gjestene ankommer frokostsalen. Da føler man seg mer velkommen. Pass på å rydde når gjestene har spist. Ser ikke hyggelig når det står skitne tallerkner og kopper lenge etter at gjestene har gått. Jeg får altså generelt en opplevelse av at det er like før hotellet stenger dørene. Det er synd for utvalget i Grimstad er ikke særlig stort og det bør være mulighet for å få til noe.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, ninasteenl
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei Nina.

Takk for din tilbakemelding.

Beklager at du hadde dette inntrykket av Scandic Grimstad, det er ikke slik det skal være.
Vi pleier nesten alltid utelukket å få gode tilbakemeldinger på frokosten, så det var ikke noe hyggelig å lese at du oppfattet det annerledes.

Persiennene på rommet holder på å bli fikset, slik at de straks er i orden.

Jeg skal gi beskjed til kjøkkenet ang lys og lyd i frokostsalen.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 27. november 2018

Jeg hadde bestilt et rom med litt utvidet størrelse, siden det var samme pris som for standard rom. Fikk tildelt et rom med skråtak, som virket litt trangt for 2-4 personer. Det var greit for en, men det er behagelig å ha et romslig rom. Det var begrenset parkering på gateplan ved hotellet, og jeg ble henvist til en parkeringskjeller. Der var det avgiftsbelagt hele døgnet, så det jeg sparte på å være Scandic-medlem, forsvant i parkeringsavgiften.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Reiseglad_60-modell
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei reiseglad_60modell

Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til det.

Vi har så mange forskjellige rom med forskjellige utsikter, så hvis man ikke er fornøyd med det man får tildelt, så er det bare å komme i resepsjonen å høre om man kan få bytte rom. Som regel går det veldig fint.

Parkeringen vår leier vi av Europark og derfor så er den avgiftbelagt.

Mvh

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Reise med familien til Grimstad. Vi bodde på den gamle delen av hotellet. Standarden var som normalt.
Kona klaget litt over sengen som var skeiv.
Sluken på dusjen var delvis tett.
Utsikten var rett inn i en fjellvegg.

Frokosen var helt ok. Det var litt uoversiktlig og det var vanskelig å finne frem til all maten. Slet lenge med å finne bordsmørret, men det viste seg at det var tomt og tok lang tid før nytt kom.
Pluss for at de serverte vaffler og brødet smakte veldig godt :)

Likte stilen på hele hotellet :) Tema er sørlandshus og sjølivet

Elles kunne ikke beliggenheten vært bedre og jeg har aldri vært i en så fin og stilig lobby som virkelig stod i stil med resten av byen :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, mathiassen89
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Fredrik.

Takk for din tilbakemelding.
Jeg håper dere kontaktet resepsjonen slik at vi fikk ordnet opp i det som ikke var som det skulle.
Vi har en del rom som er mot fjellet, fordelen med disse er at de er rolige uten trafikkstøy eller utelivsstøy.

Håper vi ser dere igjen.

Anmeldt 15. oktober 2018

Fint rom på særegent og flott hotell midt i sjarmerende Grimstad. Svært god frokost i hyggelig lokale inkludert i prisen. Oktober fest i nabobygget da vi ankom, men godt lydisolert rom, så sov god hele natten uten forstyrrelser.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Camillaoops
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Camillaoops.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018