Anmeldt 27. mai 2019

Er ofte på dette hotellet grunnet manglende alternativer i Grimstad.
Følgende småting burde vært bedre:
- Kun et badehåndkle, burde vært to.
- Varmen i badegulvet er skrudd av og iskaldt gulv som ikke har normal temp før man sjekker ut
- Hvorfor ikke sette et par flasker vann på rommet, dette koster minimalt.
- Kun sjampo og såpe i dispenser, burde hatt småtuber med loation, balsam etc.
- Ikke minibar eller snacks på rommet for kjøp
- Strykejern burde vært standard på rommene
- Varierende renhold. Sist var fjernkontrollen klissete
Dette som et tips for hvordan dere kan forbedre dere. Prisen er ikke lav og standarden burde vært bedre. Hyggelig betjening og bra frokost.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Tommy C
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2019

Hei Tommy.

Takk for din tilbakemelding.
Jeg skal ta det videre med de respektive avdelingene.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 14. mai 2019

Beliggenheten var midt i blinken.
Litt merkelig bare at et bestilt enkeltrom var større en et samtidig bestilt dobbeltrom.
Madrassene var i mykeste laget.
Info på rommet fortalte at det bare var å slå romnummer for å få kontakt på interntelefon, men det gikk ikke. I resepsjonen ble vi fortalt at vi måtte slå 3 foran. Ikke lett å gjette seg til.

Dato for oppholdet: mai 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Svebi
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2019

Hei Svebi,.

Takk for din tilbakemelding.
Vi har forskjellige typer rom, og de varierer i størrelse, farger og utsikt.
Takk for info om info på rom, da skal vi ta å oppdatere disse.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 30. april 2019

Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2019

Anmeldt 8. april 2019

Hotellet er sentralt plassert midt i Grimstad og tilbyr det beste av to verdener, nye freshe lokaler i gammel stil. Når du går inn dørene, trer du inn i en koselig innendørs "Sørlandsgate". Her blir man møtt av hyggelige verter, som tar deg vel i mot. Rommene er store og har fin utsikt til torvet på utsiden. Frokosten er av høy kvalitet og frokostsalen har et flott maritimt uttrykk. Det er gode parkeringsmuligheter ca 50 meter fra hotellet. En god opplevelse for liten og stor.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Fekke2018
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2019

Hei Fekke2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 11. mars 2019

Hadde suiten ei natt, meget skuffende!
Rommet såg ut som eit gammelt konferanserom. Boblebad fungerte ikkje.
Senga som skulle vere 180cm var kun 160cm.
Dei tok 539,- for ein vin som kostar rett over 100 lappen på polet.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Culture43440723979
Cecilie H, Front Office Manager på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Hei Culture43440723979

Takk for din tilbakemelding.

Vi beklager så mye at oppholdet ikke stod til forventningene.
Vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen.

Mvh
Cecilie