Norw12
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020via mobile enheter
Scandic Grimstad, Daglig lederClarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. aug. 2020
Hei Norw12

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Velkommen tilbake til Norges vakreste by!

0.0 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
  • eDreams
  • Agoda.com
0.7 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
Gratis parkering
En fantastisk stemningsfull stue.
    0.1 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
          kr 1 975
        16.4 km fra Clarion Collection Hotel Grimstad
        Se flere hoteller i Grimstad
        Anmeldt 12. juli 2020

Grimstad er en idyllisk by med små trange gater og koselige steder. Skjærgården er flott. Hotellet ligger veldig sentralt.
        Dessverre trakk en mangelfull frokost veldig ned, men alt annet var bra. Når man kan ta kaffe og drikke selv, kunne man også forsynt seg med andre ting. Alt ble kaldt når en kun får ferdig lagt opp på tallerken. Kanskje de burde stått og laget omelett til de som ønsket?
        Det bar litt preg av lite kreativitet. Om ingen skal ta på noe må de være konsekvente.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
        Takk, trineraaen
        Scandic Grimstad, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei trineraaen

Takk for hyggelig tilbakemelding, vi er nå igang igjen med buffet på frokosten.

Vi har dessverre ikke plass til å ha frokostkokk stående å lage mat i frokostsalen, så kokkene og servitørene gjøred det de kunne utifra retningslinjer og plass.

Håper vi ses snart igjen!

Anmeldt 12. juli 2020

Flott hotell, med kjempe hyggelig resepsjonist ( som var ny i jobben). Rent og fint rom, men uten aircon. Ligger veldig sentralt, kort vei til alt. Frokosten var bra, litt annerledes men bra tiltak i korona tiden. Supert opphold.

Takk, Eazyge

Hei Eazyge.
        Takk for hyggelig tilbakemelding.
        Håper vi ses igjen!

Anmeldt 12. juli 2020

Overskriften sier mye i seg selv. For å bare poengtere med en gang!, vi bodde på en Junior Suite. Vi er en barnefamilie på 4 hvor barna er 1 1/2 og 3 måneder gamle. Vi hadde bestilt oss en suite for 2 netter, her skulle vi ordentlig kose oss, reise til dyreparken og bare nyte livet! den gang ei.
        Jeg ringte dagen i forkant for å fortelle at vi kommer til hotellet kl 19-20 da vi skulle tilbringe hele dagen i dyreparken. Jeg gikk imellom bestillingen med en ei jente som man nesten skulle tro var en robot. Hun snakket så etter manus og var vanvittig lite hyggelig. tilbake til saken. vi gikk igjennom bestillingen hvor vi ba om barneseng på rommet, ekstra håndklær og vannkoker (sistnevnte var vist ikke lov pga Covid-19, men det fikk vi ingen opplysninger om.. hadde vi vist dette hadde vi pakket med vår egen hjemmefra). Vi kom til hotellet ca kl 19:30. Da hadde vi med oss grinete unger som var både sultne og trøtte. Vi kommer opp på hotellrommet og blir mildt sagt irritert. Der er ingenting som bestilt. Selve rommet var nok riktig, men her var det verken barneseng eller ekstra håndklær. Da jeg skulle ringe ned i resepsjonen og be de komme med barneseng PRONTO ba de meg vente fordi de var opptatte i telefonen med å ta imot flere bestillinger. Etter mye greier kom de tilslutt med det vi trengte. Da var klokken nærmere 20.30! De var i tillegg gått tomme for barne dynetrekk så de mente at lillemor måtte sove med ett stort trekk for voksne rundt en barne-dyne! allerede her ringer det bjeller i hode mitt. ingen sikkerhet i tankene demmes, nei?
        Da ungen var lagt og vi fikk sett nærmere på rommet ble vi mildt sagt sjokkerte. Det er det ekleste og mest skittende hotellrommet jeg noen gang har sett! Badet så ikke ut!! Masse fett og skit i hele dusjen, tykt støv-lag over hele gulvet, støv på alle hyller, skitt etter forrige gjester, såpe-sprut på fliser! ja, bare for å nevne noe! I tillegg hadde de ikke tatt seg bryet med å fylle på nye kleenex eller ha noe annet enn en enkel såpe-pumpe på veggen! Håndklærne var svært loete! Speilen var full av støv, det samme på alle bilder og over speilet i gangen.
        Sengen vår var heller ikke innbydende oppredd. Hadde de byttet sengetøy siden forrige gjester? Dyner og puter var bare brettet enkelt sammen, skulle tru de bare hadde gjort daglig rengjøring? sengen var ikke større enn 150 til tross for at det står på hotellets side at disse skal være større enn standard.

Da jeg gikk ned å klagde i resepsjonen fikk jeg tilslutt en sprayflaske og ett par kluter vi selv kunne vaske badet vårt med.
        Allerede her hadde vi bestemt oss for å reise hjem neste dag.
        Frokosten var heller ikke stort å skryte av. ferdige tallerkner med 1 skinkeskive, 1 osteskive, litt tomat og litt agurk kastet tilfeldig på med litt plastfolie over var lite appetittelig. lite utvalg av brød/rundstykker.

Må bare få nevne at hotellet kun har 20 ledige plasser i kjelleren. der kan man få billig døgn-parkering om man er heldig. er man mindre heldig som oss blir man geleidet til ett kjempedyrt parkeringshus ett par hundre meter opp i gaten hvor det kostet oss 230kr og stå de få timene vi var der. I etterkant fikk vi beskjed av hotelldirektøren at vi "bare" kunne stå der og der. De ville altså ikke ta på seg skylden for å ha geleidet oss til en krunglete parkering. etter mye om og men krevde jeg å få oppholdet gratis da jeg nesten syntes folk burde bli belønnet for å overleve der en natt.

TIL OPPSUMMERING!
        * liker du hoteller med dårlig service, dårlig kommunikasjon, ikke det man ber om på rommet, dårlig frokost, dårlig parkeringsmuligheter, utsikt fra junior suite som vender ut mot ett utested med deilig bråk til lang på natt og DÅRLIG RENHOLD!? ja da velger du dette hotellet.

Hvis ikke? STYR UNNA! Legge ved bilder av det kvalmeste badet noen sinne.

Romtips: Ikke tilpasset Handicap eller barnefamilier da det ikke er rampe å trille på. masse trappetrind
        3  Takk, Maarii94
        Anmeldt 6. juli 2020

Et bra opphold men skuffet over frokost en plasttalerken med frokost var skuffende spesielt når vi var i 4 dager fikk ikke egg og bacon som vi alltid har fått alle ganger før om året vi var på et annet hotell før Scandic der ble frokost servert av kokk i coronatider

Dato for oppholdet: juni 2020
        Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels