Expedia.comUSD 172
Orbitz.comUSD 172
CheapTicketsUSD 172
Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic Grimstad, Guest Services / Front Office på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig byhotell midt i hjertet av Grimstad. Hotellet var langt penere enn bildene tilsa. Fine, rene rom og en hyggelig takterrasse. Frokosten var veldig god selv om det er litt alternativt for tiden pga smittevern. Vi kommer gjerne tilbake til en av Norges vakreste byer!

1  Takk, Norw12
Scandic Grimstad, Daglig leder på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei Norw12

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Velkommen tilbake til Norges vakreste by!

Anmeldt 12. juli 2020

Grimstad er en idyllisk by med små trange gater og koselige steder. Skjærgården er flott. Hotellet ligger veldig sentralt.
Dessverre trakk en mangelfull frokost veldig ned, men alt annet var bra. Når man kan ta kaffe og drikke selv, kunne man også forsynt seg med andre ting. Alt ble kaldt når en kun får ferdig lagt opp på tallerken. Kanskje de burde stått og laget omelett til de som ønsket?
Det bar litt preg av lite kreativitet. Om ingen skal ta på noe må de være konsekvente.

Takk, trineraaen

Hei trineraaen

Takk for hyggelig tilbakemelding, vi er nå igang igjen med buffet på frokosten.

Vi har dessverre ikke plass til å ha frokostkokk stående å lage mat i frokostsalen, så kokkene og servitørene gjøred det de kunne utifra retningslinjer og plass.

Håper vi ses snart igjen!

Anmeldt 12. juli 2020

Flott hotell, med kjempe hyggelig resepsjonist ( som var ny i jobben). Rent og fint rom, men uten aircon. Ligger veldig sentralt, kort vei til alt. Frokosten var bra, litt annerledes men bra tiltak i korona tiden. Supert opphold.

Takk, Eazyge

Hei Eazyge.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Håper vi ses igjen!