Booking.comUSD 149
FindHotelUSD 150
eDreamsUSD 149
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Grimstad, Guest Services / Front Office på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, men rommet hadde dessverre dårlige senger, vindu gikk ikke an å åpne, halvveis utsikt til en fjellknaus. Vi sov dårlig den natten.. Det var som et motellrom med høy hotelpris.. Jeg har bodd mye på Scandic, men dette var en skuffelse.

Takk, Skippermann
Scandic Grimstad, Daglig leder på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei Skippermann.

Vi beklager at oppholdet ikke stod til forventningene.
Vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen.

Mvh
Scandic Grimstad

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig byhotell midt i hjertet av Grimstad. Hotellet var langt penere enn bildene tilsa. Fine, rene rom og en hyggelig takterrasse. Frokosten var veldig god selv om det er litt alternativt for tiden pga smittevern. Vi kommer gjerne tilbake til en av Norges vakreste byer!

1  Takk, Norw12

Hei Norw12

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Velkommen tilbake til Norges vakreste by!

Mvh
Scandic Grimstad