TripadvisorUSD 153
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig sjarmerende hotel i sentrum av Grimstad. Inngang og lobby i originalt hvitt trehus, men gjennom tunnel i fjellet er hotellet en del større enn det ser ut. Vi hadde en junior suite med fin plass til 2 voksen og 3 barn. Vennlig og serviceminded personalet. God og variert frokost - større
utvalg enn normalt av enkelt pakninger grunnet Corona -
Gode til å holde det rent

1  Takk, anders_nnn
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei anders_nnn
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Håper vi ses snart igjen.

Mvh
Scandic Grimstad

Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Grimstad, Guest Services / Front Office på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, men rommet hadde dessverre dårlige senger, vindu gikk ikke an å åpne, halvveis utsikt til en fjellknaus. Vi sov dårlig den natten.. Det var som et motellrom med høy hotelpris.. Jeg har bodd mye på Scandic, men dette var en skuffelse.

Takk, Skippermann
Scandic Grimstad, Daglig leder på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei Skippermann.

Vi beklager at oppholdet ikke stod til forventningene.
Vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen.

Mvh
Scandic Grimstad