Booking.comUSD 176
eDreamsUSD 176
CheapTicketsUSD 176
Anmeldt 25. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 24. august 2020

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell midt i byen. Gode senger. Blide ansatte. Lettvindt med parkeringskjeller i same bygg. Reagerte negativt på løysinga i frokostsal mtp smitterestriksjonar. Alle gjekk i klynge, også ansatte mot gjester. Pga liten plass i frokostsal, var det håplaust og halde ein meter avstand. Her burde det ha vore servering på borda istaden for buffet.

Takk, elinhk
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei elinhk.

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Jeg skal gi beskjed til frokostavdelingen ang ditt forslag,,
Velkommen tilbake!

Mvh
Scandic Grimstad

Anmeldt 9. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com