Booking.comUSD 174
eDreamsUSD 174
CheapTicketsUSD 174
Anmeldt 5. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic Grimstad, Guest Services / Front Office på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig velkomst, fikk parkere mc i låst kjeller. Flott frokost tross Corona. At Grimstad var en død by utenfor sesongen trekker ikke hotellopplevelse ned. Ble fortalt hvor det var god mat utenfor hotellet, og det var fulltreffer. Neste gang jeg skal til Grimstad blir det Scandic men litt tidligere i sesongen!

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, mikkelbo
Scandic Grimstad, Guest Services / Front Office på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Hei mikkelbo!

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake!

Mvh
Scandic Grimstad

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell midt i Grimstad. Gode senger og god frokost. Det ene rommet var ut mot restauranter/pub, så det ble noe støy med åpne vinduer. Service var helt OK. Parkering mot betaling. Restauranten stengt pga Covid19.

1  Takk, K_hammers
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh