Booking.comUSD 171

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 9. juli 2021

Hyggelige ansatte som tok i mot oss og hjalp oss når vi trengte ny lyspære. Fin beliggenhet til det meste og veldig god frokost. Vel verdt et oppholdVandret nede ved havnen og spiste god mat på restauranten Fru Juske.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Nina S
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på dette. Godt å høre at dere hadde det fint her hos oss. Vi øsnker dere en riktig god sommer videre og hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Beliggende midt i sentrum av Grimstad. Ble stående litt i kø før vi fikk sjekket inn. Bra rom. Greie senger. Frokosten helt grei, for all del. Mistenker sparedusj i dusjen. Servicen utmerket seg på en veldig positiv måte i alle avdelinger. Anbefales!

Takk, StianTRD

Anmeldt 4. juli 2021

Ikke tilpasset mennesker med gangbesvær.
Bare trapp til inngangen (ingen rampe).
Nivåforskjeller inne i hotellet med trapper uten rekkverk.
Ble henvist til et kjempetrangt parkeringshus, der alt var fullt. Måtte kjøre byen rundt for å finne en parkeringsplass.
2000 for et rom: Ikke verdt pengene.

Takk, 476sverrev
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei, vi har egen inngang til hotellet på siden til de som ikke bruker trapper. Ringeklokke på forsiden på høyre side for trappene. Anbefaler arresten parkeringshus, dette er stort og god plass til alle biler. Beklager at informasjonen ikke har vært helt på plass her. Vi ønsker deg selvøfgelig tilbake en annen gang, referer gjerne til denne hendelesen slik at vi kan gjøre vårt beste for at oppholdet ditt, en eventuelt neste gang, blir bedre.