Expedia.comUSD 170
ScandicHotels.comUSD 169
FindHotelUSD 170
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Mye surr og rot. Da vi ankom fikk vi beskjed om dobbeltbooking, men de kunne tilby et mindre rom til rabbatert pris. Vi takket ja, og rommet var helt ok. Men det manglet håndklær, og det ga vi beskjed om ca kl. 14.30. Fikk beskjed om at håndklær kom litt senere om ettermiddagen, og det var greit da vi skulle ut å spise lunsj. Kom tilbake kl. 17, og ingen håndklær fremdeles. Nå var det og tomt for toalettpapir, så jeg gikk i resepsjon og etterspurte dette + dopapir. Fikk beskjed om at håndklær var på vei, litt forsinket, men dopapir skulle de ordne straks.
Kl. 20.00 hadde vi fremdeles ikke fått håndklær eller dopapir. Dermed ble der kun en «kattevask» før vi skulle ut å spise middag.
Kl. 22.00 var vi tilbake på hotellet. Ingen håndklær! Intet dopapir! Gikk i resepsjon og etterspurte på ny. Joda, håndklær var ankommet, så det skulle vi få. Hun skulle sporenstreks komme med både håndklær og dopapir, noterer ned rom nr.

Mens vi er i lobby opplever vi ei mor med 2 barn få tildelt et uvasket rom. De lover å vaske straks. Etter 30 min får de romnøkkelen på ny, men kommer straks tilbake og sier det bor noen på rommet deres nå! Hvordan er det mulig?

Kl.23.00. Fremdeles verken dopapir eller håndklær. Går atter ned i resepsjon hvor resepsjonist påstår de har vært å banket på, men vi lukket ikke opp. Vi har vært på rommet hele tiden, så det stemmer ikke. Viser seg at hun, tross nedskrevet romnr har banket på feil rom.
Så……. Etter 8 timer får vi endelig både dopapi og håndklær. Det er for dårlig. Kan og nevne at det var en supervarm sommerdag, og å gå ut for å spise uten p dusje først var ikke trivelig.

Sengene var gode, og stor og flott frokost. Men den burde vært organisert annerledes. Ingen koronavennlig frokost her, fullt med folk, køer, alle tok på de samme tingene osv.

Dette var ingen god opplevelse, mye rot, lite kontroll. Så synd, for hotellet ligger flott til, men jeg velger nok et annet hotell neste gang.

Romtips: Veldig få parkeringsplasser ved hotellet
Takk, Bodil T
Anmeldt 14. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 9. juli 2021

Hyggelige ansatte som tok i mot oss og hjalp oss når vi trengte ny lyspære. Fin beliggenhet til det meste og veldig god frokost. Vel verdt et oppholdVandret nede ved havnen og spiste god mat på restauranten Fru Juske.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Nina S
Scandic Grimstad, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Grimstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på dette. Godt å høre at dere hadde det fint her hos oss. Vi øsnker dere en riktig god sommer videre og hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Beliggende midt i sentrum av Grimstad. Ble stående litt i kø før vi fikk sjekket inn. Bra rom. Greie senger. Frokosten helt grei, for all del. Mistenker sparedusj i dusjen. Servicen utmerket seg på en veldig positiv måte i alle avdelinger. Anbefales!

Takk, StianTRD