Booking.comUSD 171
ScandicHotels.comUSD 172
FindHotelUSD 172
Anmeldt 21. juli 2021

Hotell midt på torvet. Kort vei til alt. Hyggelige personale. Noe gammelt og slitt rom, men godt rengjort. Litt lite standard rom hvis man er en familie på 3, men helt ok.
God frokost, men ble ganske trangt mtp smittevern/korona.
Pga varmen måtte vi ha vinduene åpne (ingen a/c) - ble derfor mye bråk utpå natten.

Takk, catherineh626
Anmeldt 18. juli 2021

Jeg og min kjæreste hadde et par nydelige sommerdager i en av sørlandets vakreste byer. Hotellet er intimt og koselig og ligger veldig sentralt i midt i byen. Vi hadde superior rom med utsikt ut mot havet, helt perfekt for en kjærlighetsferie for to. Fine lyse lokaler med deilig frokost som absolutt kan anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jorunnlandsverk
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Mye surr og rot. Da vi ankom fikk vi beskjed om dobbeltbooking, men de kunne tilby et mindre rom til rabbatert pris. Vi takket ja, og rommet var helt ok. Men det manglet håndklær, og det ga vi beskjed om ca kl. 14.30. Fikk beskjed om at håndklær kom litt senere om ettermiddagen, og det var greit da vi skulle ut å spise lunsj. Kom tilbake kl. 17, og ingen håndklær fremdeles. Nå var det og tomt for toalettpapir, så jeg gikk i resepsjon og etterspurte dette + dopapir. Fikk beskjed om at håndklær var på vei, litt forsinket, men dopapir skulle de ordne straks.
Kl. 20.00 hadde vi fremdeles ikke fått håndklær eller dopapir. Dermed ble der kun en «kattevask» før vi skulle ut å spise middag.
Kl. 22.00 var vi tilbake på hotellet. Ingen håndklær! Intet dopapir! Gikk i resepsjon og etterspurte på ny. Joda, håndklær var ankommet, så det skulle vi få. Hun skulle sporenstreks komme med både håndklær og dopapir, noterer ned rom nr.

Mens vi er i lobby opplever vi ei mor med 2 barn få tildelt et uvasket rom. De lover å vaske straks. Etter 30 min får de romnøkkelen på ny, men kommer straks tilbake og sier det bor noen på rommet deres nå! Hvordan er det mulig?

Kl.23.00. Fremdeles verken dopapir eller håndklær. Går atter ned i resepsjon hvor resepsjonist påstår de har vært å banket på, men vi lukket ikke opp. Vi har vært på rommet hele tiden, så det stemmer ikke. Viser seg at hun, tross nedskrevet romnr har banket på feil rom.
Så……. Etter 8 timer får vi endelig både dopapi og håndklær. Det er for dårlig. Kan og nevne at det var en supervarm sommerdag, og å gå ut for å spise uten p dusje først var ikke trivelig.

Sengene var gode, og stor og flott frokost. Men den burde vært organisert annerledes. Ingen koronavennlig frokost her, fullt med folk, køer, alle tok på de samme tingene osv.

Dette var ingen god opplevelse, mye rot, lite kontroll. Så synd, for hotellet ligger flott til, men jeg velger nok et annet hotell neste gang.

Romtips: Veldig få parkeringsplasser ved hotellet
Takk, Bodil T
Anmeldt 14. juli 2021