Booking.comUSD 169
FindHotelUSD 169
Agoda.comUSD 173
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldt 26. juli 2021

Da er Scandic Grimstad løsningen for deg.
Vi odde der 3 netter i juli nå i året 2021.
Vi betalte 2150,- kr. gjennom Hotels.com, Scandic direkte skulle ha 2600,- kr. hvis vi booket direkte gjennom dem. Og de "garanterer" at man får den billigste prisen hvis man går gjennom dem.
Detter er løgn og feilinformasjon.
Rommet vi fikk er det trangeste vi har bodd på, vi måtte gå sidelengs når vi skulle gå forbi hverandre.
Det fantes ikke en skuff eller hylle på rommet, vi måtte bruke "skrivebordet"og en stol til klærne og tingene våre.
Ikke var det nattbord, den ene siden kunne bruke kjøleskapet, til gjengjeld fikk man lydene derfra.
Også veldig trang dobbeltseng.
Koronameteren under frokosten var en vits,- for mang folk selv om man måtte booke tidspunkt, og alt for trange lokaler.
Dette hotellet kommer jeg ikke tilbake til!

1  Takk, Willy-Asia
Anmeldt 25. juli 2021