Booking.comUSD 171
ScandicHotels.comUSD 172
FindHotelUSD 172
Anmeldt 3. august 2021

Hyggelig hotell, lokalisert midt i sentrum. Hyggelig personale som gjerne gjør det lille ekstra. Rommene var rene og pene. Fresh og innbydende frokost. Absolutt et hotell jeg anbefaler for både private turer såvel som forettning.

Romtips: If you have a room facing the street you will hear when people talk outside during the night.
Takk, Php7980
Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde et strålende opphold i Grimstad - nydelig mat på flere restauranter, båttur i skjærgården og guidet tur på Det Norske Brenneri. Men hotellet kan jeg ikke si så mye positivt om. En ting er at prisene er kunstig høye i juli (vi betalte 3400 kr per natt for to personer i noe de kalte "superior-rom", men såvidt vi kunne observere var det egentlig bare et rom med noen kvadratmeter ekstra for svingradius for rullestol, noe som forøvrig førte til at servant og hyller er kunstig lave for oss ikke-rullestolbrukere), men det kunne man kanskje gjerne betalt for om servicen og standarden var i stil med prisingen.
Det var den ikke. Vi nevner noe:
- Illeluktende dusjforheng med render
- Nedslitt og gammelt rom med rust på toalettet (ombygget handicap-toalett) striper etter bagasje e.l. på veggene
- Ingen form for lufting (i juli med 30 grader kunne man jo kostet på seg en bordvifte til 199 fra Clas Ohlson når hoteller ikke har aircondition)
- Og ellers samme lave servicenivå som mange andre har under corona - tom minibar, stengte toaletter i fellesområdene, forhåndsbooking av frokosttidspunkt og så videre. (Det er dog ikke bare hotellets egen skyld, men det er jo vanskelig å skjønne at rengjøring av toaletter på dette hotellet er vanskeligere enn på alle andre hoteller vi bodde på i løpet av sommeren).

Reddes fra total bunnscore av at frokosten var god og hadde godt utvalg, og at flere ansatte (men ikke alle) var vennlige og hjelpsomme.
Det er trist for Grimstad, et veldig hyggelig reisemål med så mye bra å tilby, at hotellet skal være så dårlig. Særlig når de priser seg som Britannia i Trondheim eller Grand i Oslo.

Takk, OyvindMG
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 26. juli 2021

Da er Scandic Grimstad løsningen for deg.
Vi odde der 3 netter i juli nå i året 2021.
Vi betalte 2150,- kr. gjennom Hotels.com, Scandic direkte skulle ha 2600,- kr. hvis vi booket direkte gjennom dem. Og de "garanterer" at man får den billigste prisen hvis man går gjennom dem.
Detter er løgn og feilinformasjon.
Rommet vi fikk er det trangeste vi har bodd på, vi måtte gå sidelengs når vi skulle gå forbi hverandre.
Det fantes ikke en skuff eller hylle på rommet, vi måtte bruke "skrivebordet"og en stol til klærne og tingene våre.
Ikke var det nattbord, den ene siden kunne bruke kjøleskapet, til gjengjeld fikk man lydene derfra.
Også veldig trang dobbeltseng.
Koronameteren under frokosten var en vits,- for mang folk selv om man måtte booke tidspunkt, og alt for trange lokaler.
Dette hotellet kommer jeg ikke tilbake til!

1  Takk, Willy-Asia
Anmeldt 25. juli 2021