TripadvisorUSD 129
Travelocity
ScandicHotels.comUSD 129
eDreams
Anmeldt 11. september 2021

Flott beliggenhet, hyggelig personale og OK frokost. Vi fikk et veldig lite dobbeltrom på gateplan - rett mot gaten. Siden det var fredag kveld var det mange støyende mennesker som gikk utenfor vårt vindu til lagt på natt. Masse støy - lite søvn. Dårlig renhold på badet - masse hår. Når prisen i tillegg er nærmere 2000,- bør man kunne forvente et bedre produkt. Absolutt ikke verdt pengene.

Romtips: Unngå rom på gateplan
Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, SteRos
Anmeldt 18. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte rom for 3 voksne på Scandics egen nettside, og kom til et av de minste 2-mannsrom vi har vært på og hvor hvor gulvplassen var brukt på en feltseng man måtte klatre over for å komme til badet. Feltseng var ikke det vi forventet på et 3-mannsrom, den var ikke komfortabel, dobbeltsengem var smal og det var ingen nattbord, men et kjøleskap den ene kunne bruke som nattbord. Vi fikk rommet til "kampanjepris" etter fellesferien en mandag i august for 2640 som var 20% rabatt, men for dyrt i forhold til standarden. Frokosten var bra og hotellets beliggenhet sentral.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, FraOslo
Anmeldt 3. august 2021

Hyggelig hotell, lokalisert midt i sentrum. Hyggelig personale som gjerne gjør det lille ekstra. Rommene var rene og pene. Fresh og innbydende frokost. Absolutt et hotell jeg anbefaler for både private turer såvel som forettning.

Romtips: If you have a room facing the street you will hear when people talk outside during the night.
Takk, Php7980
Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde et strålende opphold i Grimstad - nydelig mat på flere restauranter, båttur i skjærgården og guidet tur på Det Norske Brenneri. Men hotellet kan jeg ikke si så mye positivt om. En ting er at prisene er kunstig høye i juli (vi betalte 3400 kr per natt for to personer i noe de kalte "superior-rom", men såvidt vi kunne observere var det egentlig bare et rom med noen kvadratmeter ekstra for svingradius for rullestol, noe som forøvrig førte til at servant og hyller er kunstig lave for oss ikke-rullestolbrukere), men det kunne man kanskje gjerne betalt for om servicen og standarden var i stil med prisingen.
Det var den ikke. Vi nevner noe:
- Illeluktende dusjforheng med render
- Nedslitt og gammelt rom med rust på toalettet (ombygget handicap-toalett) striper etter bagasje e.l. på veggene
- Ingen form for lufting (i juli med 30 grader kunne man jo kostet på seg en bordvifte til 199 fra Clas Ohlson når hoteller ikke har aircondition)
- Og ellers samme lave servicenivå som mange andre har under corona - tom minibar, stengte toaletter i fellesområdene, forhåndsbooking av frokosttidspunkt og så videre. (Det er dog ikke bare hotellets egen skyld, men det er jo vanskelig å skjønne at rengjøring av toaletter på dette hotellet er vanskeligere enn på alle andre hoteller vi bodde på i løpet av sommeren).

Reddes fra total bunnscore av at frokosten var god og hadde godt utvalg, og at flere ansatte (men ikke alle) var vennlige og hjelpsomme.
Det er trist for Grimstad, et veldig hyggelig reisemål med så mye bra å tilby, at hotellet skal være så dårlig. Særlig når de priser seg som Britannia i Trondheim eller Grand i Oslo.

Takk, OyvindMG