Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Da jeg kom kl 17.00 var det ingen i resepsonen. Ingen vips nummer og ingen info.
Jeg sto i dusjen da en utrivelig herreman banket på bobilen. Fem ganger mens jeg ropte at jeg måtte ta på meg klær før jeg kunne komme ut. Da jeg kom ut halvpåkledd, sa han «der var det liv da» jeg forklarte at jeg ikke hadde lyst å komme ut uten klær!!
Han spurte om jeg hadde kommet idag, som jeg bekreftet og sa at han måtte guide meg i vipsbetalingen. Dette var tydeligvis noe han ikke kunne mye om for han mente at han ikke kunne gi et nummer!!
Han sto der til jeg hadde betalt 400kr. Ingen info om vann, servicebygg mm.
På sørlandet er man tydeligvis bortskjemt med «dumme turister» som betaler hva som helst for hva som helst!. Finn en bedre camping folk… denne ikke verd prisen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, marianneo890
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fin strand, bading, hyggelig utleier, ballbinge, dusj uten poletter, strøm, gode muligheter for reiser til flere steder i Grimstad. Vi var her flere dager. Ingen vind, varmt og godt sted å være. Stille og rolig til barnefamilier.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Runeandre
Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Beste sted å tilbringe hele sommeren på. Hyggelig eier, ballbinge for de som liker ballspill, gode bademuligheter, liten lekeplass, utleie av robåter og god feriestemning med hyggelige gjester fra hele Europa. Rekreasjon for kropp og sjel med å få ligge så nær sjøen og høre bølgeskvulp.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, Gerd B
Anmeldt 9. juli 2015

Det kan ikke være mange campingplasser som har så mange flotte oppstillingsplasser for tilfeldige gjester! Det ble vanskelig å velge mellom de gode plassene da vi kom.
Stedet har også en fin badeplass og et godt turområde (dog befolket med flått her som ellers i området).

På minussiden er hverken lekeplass eller sanitærbygg av ypperste slag.

Hvis du ønsker en hyggelig naturplass i et rolig miljø kan Bagatelle være rett sted. Vi kommer i alle fall tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, OlaOslo
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 2. august 2014 via mobile enheter

TO BE TRANSLATED

1  Takk, ShyamVenkatraman
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original