Anmeldt 30. juli 2019

Dette er og forblir vår favoritt campingplass. Hygglige tilsette som er flinke å tilrettelegge. Rolig og behagelig atmosfære. Mykje å gjer for barna. Bra sanitærannlegg. Nydlig strand på campingen, eige butikk og resturant, både innendørs og utandørs leikeplass, får å nemne noko. Kjem garantert tilbake, både store og små gler seg.

Takk, CampingPilde
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Moysand camping har alt du trenger for en vellykket ferie. Store camping arealer. Flott sanitær anlegg med stort antall toalett og dusjrom. Flott felles kjøkken, ett stort innvendig lekerom for barn/Møtested for ungdom. Og når di har i tillegg har laget eget hundebaderom må jo forholdene ligge til rette for både 2 og 4 beinte.. Uteområdet består av en stor lekeplass, en fantastisk sandstrand med flott langgrunn sandbunn, flotte tur muligheter, fotball/basketball bane m.m.

Takk, tktollefsen
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Hadde noen dager med combi camp nå i ferien, det var en flott campingplass med ting for barna med strand og flate fine tomter med strøm på teltplassene. Dusj var inkludert i prisen noe som er et stort pluss. Var litt langt til nærmeste butikk visst du skulle handle men det gikk greit.
Her vil ungene tilbake!

Takk, 938erlende
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Fikk plass selv på kort varsel uten å ha bestilt. De lever opp til de 5 stjernene de har med hyggelig betjening, flotte sanitæranlegg, fin strand og masse aktiviteter for barn! Det er ikke en billig camping, men alt er inkludert i døgnprisen og det er verdt hver krone! Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, oleandr_u
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Vi tilbragte noen fine dager på Moysand familiecamping. Vi var der den ste helgen i sesongen. Flott strand og fine sanitær forhold. Underholdning for hele familien. Campingen har god plass til såvel telt som vogn og bobil. Stort lekeområde for ungene.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Kurtulven