Anmeldt 17. juli 2021

Greit nok at det er en fin plass, men folk har allerede booket tid fremover og de som tar norgesferien rundt om i Sørlandet havner i dropp inn kø. Vi stod i kø i en time før vi fikk komme inn. Vi ble plassert ved den minste stranden, noe som var helt greit, men vi fikk beskjed rundt klokken syv på kvelden at vi måtte bare se an om vi fikk være der en dag til. Det resulterte i at vi stod opp tidlig, for å kunne sikre plass, men fikk likevel «alle som betalte i går og kom i går, må reise i dag». Etter vår mening vil jeg tru at dette visste de dagen før… jeg vil ikke anbefale å dra hit i sommer. Det er ikke verdt pengene uansett.

Takk, carolinesX223FJ
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom 10.07 og fikk beskjed om at det kun var drop-in. Vi la oss inn for en natt i første omgang da vi fikk beskjed om at vi kunne forlenge med flere netter, dagen etter innen kl. 12. Vi betalte 620,- for en natt med campingvognplass, men ble tildelt en teltplass. Først ble vi plassert på gangstien mellom campingvognene uten strøm, men klagde. Vi ble da flyttet til en skrå og trang teltplass uten strømkapasitet. Vi fikk beskjed om at vi kunne låne skjøteledning i resepsjon, og hvis de var tomme så måtte vi kjøpe en selv. Plassen i seg selv var fin og veldig bra sanitæranlegg. Siden været dagen etter var så bra, ville vi ta en ekstra natt. Gikk til resepsjon for å forlenge, men fikk beskjed om at det ikke var mulig da plassen var fullbooket og at vi dessverre var blitt feilinformert i går. Godt jobbet å få fullbooket en plass med bare drop-in og innsjekk fra 12.30.

Takk, kinfl
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Kom der med stor campingvogn og familie med 4 barn. Dårlig værmelding, derfor falt valget på Moysand som reklamerte med innendørs aktiviteter for barn. Samt områdets beste trampoline. Skuffende at det meste var stengt, grunna corona. Men forståelig. Forventningene var da høye da vi ankom. Dette burde vært varslet om, så hadde alt vært greit. Valgte å dra igjen etter en natt. Minus at man må ha kort for å komme inn på do/ sanitæranlegg.
Minus for veldig rotete plassering av vogner.
Pluss for flexibilititet mtp endring av booking via damen i resepsjonen ved avreise.

Takk, 924anetteb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her i 3 netter med campingvogn med mann og 2 gutter på 12 og 15 år!
Kjempe flott camping plass med tipp topp servicebygg! Rent og fint overalt!
Fint sandstrand! Bra kiosk!
Gratis Internett og gratis dusj

Eneste minuset er at jeg følte det var litt for mye folk inne på område! Det er fellesferie og høysesong, men vognene sto stuet overalt.

Kommer gjerne tilbake hvis man skal campe ved Sørlandet igjen.

1  Takk, Renee490
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for korona og mye folk fikk dem klemt oss inn, først for 1 natt og til slutt ble det tilsammen 5 netter. Flott sted. Fine fasiliteter. Kommer nok igjen hit ja minus: en god del flått her, hadde med hund.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, a3merethe