Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Serviceinnstilt betjening til tusen! Rullet vogna på plass da vi kom, og hjalp til med å få vogna på kroken igjen da vi skulle dra videre. Gullmedaljer til de unge mennene som sykler rundt og viser oss hvor vi skal parkere! Rent og pent på campingplassen.. Vi kommer tilbake!

Takk, 577ragnhildn
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk sted som vi nyter hver sommer. Spesielt er det bra for barn, men det er fine aktiviteter for alle. Hyggelig betjening, ryddig og profesjonelt opplegg.
Blir ofte fullt i høysesongen så lurt å bestille på forhånd. Stranda ligger perfekt i le for solgangsbrisen, og det mange andre strender og holmer i nærområdet man kan besøke.

Takk, Escape52564852290
Anmeldt 18. juli 2021

Sinnsykt lang ventetid i køen for å vite om man fikk ledig plass. Vi kom 12.10, og kom inn på plass 15.30

Fin camping, men veeeeldig trangt. Det er ikke 2 m. i mellom telt/bobil/vogn mtp evt. brann.

Fin strand. Laaaanggrunt.

Takk, 781sivl
Anmeldt 17. juli 2021

Greit nok at det er en fin plass, men folk har allerede booket tid fremover og de som tar norgesferien rundt om i Sørlandet havner i dropp inn kø. Vi stod i kø i en time før vi fikk komme inn. Vi ble plassert ved den minste stranden, noe som var helt greit, men vi fikk beskjed rundt klokken syv på kvelden at vi måtte bare se an om vi fikk være der en dag til. Det resulterte i at vi stod opp tidlig, for å kunne sikre plass, men fikk likevel «alle som betalte i går og kom i går, må reise i dag». Etter vår mening vil jeg tru at dette visste de dagen før… jeg vil ikke anbefale å dra hit i sommer. Det er ikke verdt pengene uansett.

Takk, carolinesX223FJ
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom 10.07 og fikk beskjed om at det kun var drop-in. Vi la oss inn for en natt i første omgang da vi fikk beskjed om at vi kunne forlenge med flere netter, dagen etter innen kl. 12. Vi betalte 620,- for en natt med campingvognplass, men ble tildelt en teltplass. Først ble vi plassert på gangstien mellom campingvognene uten strøm, men klagde. Vi ble da flyttet til en skrå og trang teltplass uten strømkapasitet. Vi fikk beskjed om at vi kunne låne skjøteledning i resepsjon, og hvis de var tomme så måtte vi kjøpe en selv. Plassen i seg selv var fin og veldig bra sanitæranlegg. Siden været dagen etter var så bra, ville vi ta en ekstra natt. Gikk til resepsjon for å forlenge, men fikk beskjed om at det ikke var mulig da plassen var fullbooket og at vi dessverre var blitt feilinformert i går. Godt jobbet å få fullbooket en plass med bare drop-in og innsjekk fra 12.30.

Takk, kinfl