Expedia.comUSD 113
Agoda.comUSD 104
eDreamsUSD 97
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fine oppstillingsplasser og flott basseng, men ellers ikke så mye for oss som dro med barn. Kort vei til sentrum, vi syklet ned med barna før syklene våre (2 av 4) ble stjålet på campingplassen. Det hadde vært sykkeltyveri dagen før også . Anbefaler alle om å ta inn syklene om natten, våre var låst men det hjalp lite.

Romtips: Rema 1000 butikk et par minutters gange unna campingplassen.
Takk, irenedsan
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Her koste vi oss så mye at vi forlenget turen med to dager for å reise tilbake hit Rene fellesarealer, fin bade-og lekeplass Ryddige oppstillingsplasser med god plass! Kort sykkeltur inn til Grimstad sentrum, og matbutikk rett på utsiden av campingen

Takk, julianeliee
Anmeldt 2. april 2021

Flott beliggenhet nær Grimstad. Høy standard og meget hyggelig betjenning. Sjelden man ser slike flotte fasiliteter og renholder er på topp. Veldig bra plasser for bobil, men også fine og praktiske feriehus. Absolutt å anbefalle.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Haggis170
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Flott plass . Hyggelig betjening. Kom med bobil og plassene er veldig fine . Asfalt der bilen skal stå og en liten gressplen ved siden hver plass . Vann og strøm rett bak bilen . Fine toaletter / dusjer tilgjengelig .
Ca 800 m til sentrum ( Grimstad ).
Anbefales !

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, AnitaB12345
Anmeldt 19. september 2020

Vi har reist med campingvogn i Europa i over 30 år og beseøkt det som ADAC kaller
europas superplasser. I år måtte vi være hjemme.Tilfeldig valgte vi Bie Apartement og Feriesenter i Grimstad. Vi har mange ganger blitt begeistret når vi har kommet til nye
flotte campingplasser, men Bie overgikk alt. Maken til oppstillingsplasser og dertil
tilhørende fasiliteter har vi aldri opplevd! Når plassen ligger med gangavstand til Grimstad og flotte turområder i omegn trekker ikke akkurat ned! Det blir lenge p vente til april da vi kan plukke fram vogna og sette kursen for Bie!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, ronnerud22