Priceline
Agoda.comUSD 164
eDreamsUSD 163
Lol.travel
Anmeldt 1. april 2022

Bodde to dager i telt, det var lett å booke og finne frem. God skilting til teltplass.
Fint og nytt sanitæranlegg, dessverre funket ikke servicekoden som jeg fikk tilsendt på epost, men resepsjonen fikset det fort.

Får dessverre mye trekk for pris, måtte betale 330kr natten utenfor sesong for 13 kvadratmeter med gress, alt vannet var stengt utendørs. så måtte gå en stykke inn på sanitærannlegget for å få vann. Føles alt for dyrt for hva man får.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, JohnPetter96
Anmeldt 9. august 2021

Super camping og beliggenhet!
Bare noen minutter å gå/sykle til Grimstad sentrum.
Reint, fint holdt, supert med oppmerkede plasser på asfalt med plen.
Sanitærbygget e nytt og moderne, nåke av det beste eg har vert borti.
Hyggelige folk, god mat på restaurant (ikkje forvent gourmet, men godt og koselig)
+ for oppvarma basseng.
Einaste eg kan trekke ned på må være litt meir bosspann rundt om ☺️

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Z8747XBlenaf
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fine oppstillingsplasser og flott basseng, men ellers ikke så mye for oss som dro med barn. Kort vei til sentrum, vi syklet ned med barna før syklene våre (2 av 4) ble stjålet på campingplassen. Det hadde vært sykkeltyveri dagen før også . Anbefaler alle om å ta inn syklene om natten, våre var låst men det hjalp lite.

Romtips: Rema 1000 butikk et par minutters gange unna campingplassen.
Takk, irenedsan
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Her koste vi oss så mye at vi forlenget turen med to dager for å reise tilbake hit🤩 Rene fellesarealer, fin bade-og lekeplass🙌🏼 Ryddige oppstillingsplasser med god plass! Kort sykkeltur inn til Grimstad sentrum, og matbutikk rett på utsiden av campingen🌼

Takk, julianeliee
Anmeldt 2. april 2021

Flott beliggenhet nær Grimstad. Høy standard og meget hyggelig betjenning. Sjelden man ser slike flotte fasiliteter og renholder er på topp. Veldig bra plasser for bobil, men også fine og praktiske feriehus. Absolutt å anbefalle.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Haggis170