Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig frekk sjef. Ellers hyggelige i resepsjon og butikk.
Greit sted men altfor dyrt.
Sjefen var frekk og behandlet de ansatte med lite respekt. Ansatte er bare unge barn og han sliter de ut. Synes ikke dette er et sted for familie

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, 429stinal
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi booket hytta Soleie ei helg i mai. Nydelig campingplass som ligger flott til med sjøen like ved. Hytta ligger på en liten topp med flott utsikt over plassen, stor terrasse med grill. Hytta er rikelig utstyrt, manglet ingenting. Gode senger. Meget hyggelig betjening, vi bodde her utenfor høysesong så resepsjonen var ikke alltid betjent, men de kom løpende da de så vi kom for å hjelpe oss på plass. Vi var et par timer før innsjekk, men ble låst inn med det samme da hytta var ledig. Obligatorisk renhold setter vi pris på i disse korona tider, og grundig var det gjort før vi ankom. Vi hadde et flott opphold og kommer garantert tilbake!

Romtips: Mange flotte sykkelturer i Grimstad
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Camper41895274702
Anmeldt 18. august 2020

Tar ikke imot kritikk. Svært lite imøtekommende når man klager på noe. Selv om man betaler ekstra for utvask må man støvsuge selv før man drar. Påstår at pga covid er de ekstra nøye med vask men fant en gammel smokk under den ene senga og og gammel snus pose. Dårlig utstyrt kjøkken på den hytta vi leide og burde ha et klesstativ tilgjengelig til hyttene når det er mulighet for å vaske klær der. Kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, T3584OC
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en flott camping som fortjener et besøk. Nydelig beliggenhet, velstelte områder, rene service bygg og ikke minst hyggelig betjening.
Vi ble mottatt av en veldig hyggelig mann som ba oss ta runden å se hvit vi ville slå opp teltet. Bare positiv på alle måter og med god informasjon. Samme hyggelige imøtekommenheten fra den unge jenta som vi sjekket ut hos.
Tror at flere ville besøkt hvis det hadde vært lettere å finne frem, så et tips kan være at det står et skilt langs den smale veien; "fortvil ikke du er der snart "

Takk, kjellerik2015
Anmeldt 7. august 2018

Stopp på 3 dager før vi reiste videre til Jæren. Flott natur. Hytta nr. 3 var liten men ren og gode senger. Litt bratt bakke opp så vi kunne ikke kjøre helt frem til hytten. Vi var heldige med været så vi var nesten ikke inne i hytten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Grete M