Anmeldt 6. september 2018

Jeg lette på finn.no etter en rimelig overnatting til min kone som skulle overnatte tre netter i Grimstad. Det rimeligste tilbudet som dukket opp var booking.com, som på sine sider tilbød tre netter med frokost til bare 600 kr. Tilbudet gjaldt en b&b i Grimstad med 6 rom som het Cafe Ibsen. Jeg kjenner ikke til Cafe Ibsen, men det stod med store skrikende bokstaver at dette var et fantastisk tilbud og det var om å gjøre å slå til. Siden det var fine bilder, la jeg inn en bestilling, dobbeltsjekket alle detaljer og mottok litt senere en bookingbereftelse fra Cafe Ibsen. Da avbestilte jeg leiligheten vi tidligere hadde reservert på airbnb, siden dette så greiere ut.

Ved avreise til Grimstad neste morgen, fikk min kone sms fra hotellet der de opplyste om at det var blitt en feil, at rommet selvsagt ikke kostet 200 kr pr natt, men at hun måtte betale totalt 3000,- for oppholdet. Hun kunne imidlertid få lov til å avbestille gratis dersom hun gjorde det selv på nettsiden til booking.com.

At det går an å gjøre en feil er forståelig, men da forventer jeg å bli møtt med en liten smule ydmykhet og service. Da min kone forsøkte å forklare situasjonen, ble hun fortalt at vi selvsagt burde forstått at dette var en åpenbar feil. Hun kunne imidlertid få 200 kr avslag pr natt.

Cafe Ibsen er sikkert en kjempefin plass å overnatte og spise, men etter min erfaring har de mye å lære på kundebehandling når ting ikke går helt etter planen.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, jnaage
Anmeldt 28. august 2018

Dette var et gammelt hus, som var gjort om til hotell B&B. Det er holdt i gammel stil, og gjennomført på en fin måte.
Rommene var store og badet fint. Interiøret var fra riktid tidsepoke. Alt var rent og pent.
Dette hotellet kan trygt anbefales. Meget hyggelige eiere og god frokost.

Takk, Jan-Erik S
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Vi har hatt den utdelte fornøyelse av å bo på Cafe Ibsen B&B under Arendalsuka 2018 Hyggelig og profesjonelt vertskap. Delikat frokost,gode senger.Parkering og gode spisesteder i umiddelbar nærhet. Vi kommer tilbake.

Takk, Vigdis L
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende sted.
Ligger i hjertet av Grimstad.
Hyggelig vertskap som tar deg med tilbake i tiden med sine koselige rom og lokaler !
Frokosten var en opplevelse i lokaler med «sjel» !
Anbefales virkelig.

3  Takk, Sunhome74
Anmeldt 19. juli 2018

Hyggelig vertskap, utmerket service, parkering rett utenfor døra. Rommet hadde masse sjarm, og frokosten ble servert i en koselig spisestue innredet i gammel stil.
Prisen var også overkommelig. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, trondhanssen