“Anbefales på det varmeste! ”
Anmeldelse av Smag & Behag

Smag & Behag
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Grimstad
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. 5 retter, perfekt sammensatt, nydelig vin og en super service. Anbefales på det varmeste, og vi kommer desidert igjen.

1  Takk, Solveig S
Margrethe S, Salgssjef på Smag & Behag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei Solveig,
Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 15. november 2017

Vi var her en vennegjeng, og mat og drikke var helt topp. Eneste var dårlig alternativ for de som ikke likte fisk til forrett. Men de fikset en burger til forrett, så mannen ble iallfall mett ;-)

Takk, cathrinem163
Anmeldt 25. oktober 2017

Vi var her ifm det ypperlige konseptet "Mat for 100", Altså, man betaler 100 kr per pers for en hovedrett. Ble nesten litt overrasket at vi fikk bord umiddelbart npr vi ankom kl 18.30. Veldig hyggelige ansatte som gjorde sitt til at det ble en flott kveld med datter, hennes kjæreste og foreldrene hans! :-) Nedsidene: Det tok nesten en time fra vi bestilte til maten var på bordet. Måtte spør betjeningen om de hadde glemt oss. Det var bare to valg på menyen denne kvelden, så kjøkkenet burde hatt en grei jobb. Særlig med tanke på at det var forventet et storinnrykk mtp prisen... Interiøret imponerer vel heller ingen. Oppsidene: Maten! For en smaksopplevelse. :-) Hele følget valgte kalvekjaker. De var møre, smakfulle og ble servert med ypperlig tilbehør! En av de beste smaksopplevelser jeg har smakt på en restaurant, både utenlands og i Norge. Når jeg spurte om maten snart kom på bordet, så var servitøren raskt frempå og tilbydde oss voksne kaffe etter eget valg og brus til kidsa på huset. Oppmerksomt og en fin måte å kompensere ventetiden på. Men litt merkelig at vi fikk kaffen til middagen og ikke etterpå..... Alt i alt, en super opplevelse! Spis for 100 er et flott initiativ som gjør at jeg garantert kommer igjen etter å ha fått smak på maten deres for en billig penge! :-) Thumps up!

Takk, khsyv
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Stilfull restaurant med hvit duk og pent dekte bord. En kan få inntrykk av at dette er en dyr plass, men her er hovedrettene under 200 kroner og burgerene er himmelske!
Solid vinliste og godt Nøgne Ø sortiment.
Burger nr 3 anbefales, kanskje den beste jeg har spist!
Rask servering!

1  Takk, GWBolivar
Anmeldt 13. oktober 2017

Vi var her ifm spis for 100,og i den forbindelse serverte de en buffet bestående av salat,pasta,rotgrønnsaker,m.m.
Salaten som med første øyekast kunne virke kjedlig,uten noen form for kjøtt var i grunnen sammensatt på en svært spennende måte,og de hadde på mirakuløst vis klart å en realtivt kjedelig salat til å være mektig,spennende og med svært gode smakssammensetninger.Etter måltidet satt man ikke lenger igjen med følelsen at kjøtt manglet.
Her hadde de rett og slett lagd gull av gråstein.
Ellers så var betjeningen hyggelige og raske på pletten
Lokalene var en form for stilblanding som jeg ikke helt fant tråden i,og kanskje ikke helt etter min smak,men så er jeg ikke noen fan av gips,sterk belysning og hvite vegger..Hver sin smak her altså...

Takk, JJThaule

Reisende som så på Smag & Behag, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Smag & Behag? Del dine erfaringer!