“Matopplevelse på et høyt nivå.”
Anmeldelse av Smag & Behag

Smag & Behag
Vurdert som nr. 1 av 40 Restauranter i Grimstad
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Vi var to stk på middag, fikk en matopplevelse vi sent vil glemme. Fantastisk god mat, gode råvarer og kombinasjoner, og behagelig atmosfære i restauranten.
Anbefaler og prøve sjøkreps/krabbe, tartaren, og kalv. Vanvittig godt!! Vi kommer igjen, definitivt!

Dato for besøk: april 2019
Takk, linnk2019

Anmeldt 29. mars 2019 via mobile enheter

11/10
Enestående, på alle måter.

Helt nydelig mat.
Hyggelige og flinke servitører.
Kjempebra service.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Andreao999
Anmeldt 23. mars 2019

Vi var ca 40 personer til en fem retters meny med viner til.
Maten var fantastisk med gode viner til. Verten ønsket oss velkommen. Kjøkkenpersonalet og servitørene gjorde kvelden uforglemmelig.
Vi har spist her tidligere og kommer gjerne igjen.
Utvidelsen av lokalet var meget bra.
Hurra for denne kvelden.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Liv R T
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi var fem stykker til lunsj, og vi ble imponert både av meny, måten rettene var lagt opp, og ikke minst: den fantastiske smaken!!! Mmmm!!!
Det eneste som kanskje ikke holdt helt mål, var uerfarne servitører. Det skulle være et stort arrangement på kvelden, så de erfarne jobbet kanskje der. De som jobbet til lunsj, kunne i hvert fall ikke mye om det de serverte.
Men likevel - et fantastisk måltid. Og vi kommer helt sikkert igjen!!! Gratulerer!

Takk, 293arents
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

En strålende opplevelse. Kjempehyggelige og oppmerksomme kelnere. Fyr på peisen. Et luftig, lekkert og hyggelig lokale. Det beste var likevel maten. Valgte en treretters. Lekkert tilberedt. Fantastiske smakskombinasjoner. Godt utvalg forøvrig på menyen. Her kommer jeg svært gjerne tilbake.

1  Takk, ninasteenl

Reisende som så på Smag & Behag, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Smag & Behag? Del dine erfaringer!