“Sulten i Grimstad”

Vurdert som nr. 1 av 35 Restauranter i Grimstad
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

4 stk som skulle spise og vi spiste, bestilte 3 blåskjell og 1 fiskesuppe + drikke, etter en god stund kom maten og ingen drikke var kommet, blåskjellene var kalde og suppen var god, drikke måtte vi og be om å få, klaget på at det var kaldt, men bare en av oss som fikk nye, Smakte godt, men var ikke en god opplevelse

Takk, 677sveinh

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god takeaway pizza! Bestilte en Parma, og må si dette er en av de beste jeg har smakt. Porsjons størrelse og lett å ta med seg å nyte langs sjøkanten

Takk, TSH90
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig deilig mat! Dette må prøves når en er i Grimstad. Spiste en fantastisk deilig 5-retter komponert av kokken. Meget gode smaker som er komponert på en feilfri måte.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Fredeflu
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Spennende retter på menyen som passer de som vil prøve noe nytt. Det klare valget om du skal spise i Grimstad.

Takk, stianasoren
Anmeldt 11. juni 2021

Etter lang nedstengning og tilsvarende ventetid var det endelig vår tur til å besøkeSmag og behag. Vi gledet oss veldig og ble til de grader fornøyd med måltidet. Fem herlige retter og meget dyktig serveringsperonale; de kunne sine saker.
Dette skal gjentas.

2  Takk, Matglad

Reisende som så på Smag & Behag Grimstad, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Smag & Behag Grimstad? Del dine erfaringer!