“God og spennende mat ”

Vurdert som nr. 1 av 35 Restauranter i Grimstad
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God og hyggelig service. Svært bra mat, høy kvalitet på råvarer og spennende sammensetninger
Ok priser. Er lurt å booke bord til middag i fellesferien.

1  Takk, I8553HHchristianh

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ett par år siden jeg var her sist gjorde nok at jeg glemte hvor bra denne plassen er!!
Ett besøk på "fru juske" igår gjorde at jeg tenkte "smag og behag" hadde fått en konkurrent!
Det var til vi satt 3 timer i forgårs med herlig mat og drikke igjen!
Smag og behag er en egen opplevelse i Grimstad!
Og det er ingen reelle sammenligninger eller restauranter i samme sjiktet!
Prisen gjenspeiles, men den er absolutt ikke urimelig!
Anbefaler dagens 5 retter, men 5-glass' vinpakke de setter sammen til rettene.
-Denne tilpasset de også etter behov uten problem.

Very nice!

Takk, josteingaard
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi fyrte opp en 5-retters med tilhørende vinpakke. Ante ikke hva som skulle bli servert, men her ble vi overrasket positivt for hver rett som kom. En glede for smakssansene. Superb betjening, og en overall herlig matopplevelse. Beste restauranten i byen etter min mening. Anbefales varmt.

Takk, Camper04805119666
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

4 stk som skulle spise og vi spiste, bestilte 3 blåskjell og 1 fiskesuppe + drikke, etter en god stund kom maten og ingen drikke var kommet, blåskjellene var kalde og suppen var god, drikke måtte vi og be om å få, klaget på at det var kaldt, men bare en av oss som fikk nye, Smakte godt, men var ikke en god opplevelse

Takk, 677sveinh
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god takeaway pizza! Bestilte en Parma, og må si dette er en av de beste jeg har smakt. Porsjons størrelse og lett å ta med seg å nyte langs sjøkanten

Takk, TSH90

Reisende som så på Smag & Behag Grimstad, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Smag & Behag Grimstad? Del dine erfaringer!