“Kokkene leverer!”

Vurdert som nr. 1 av 35 Restauranter i Grimstad
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var ni personer som spiste «dagens femretter» med et par tilpasninger underveis. Maten var (som vanlig) fantastisk bra. Vi droppa vinpakke og bestilte viner til hele måltidet fra starten av, og fikk grei hjelp av en egen servitør til dette. Fint tempo i matserveringen og passelige mengder i hver rett. Eneste som trakk ned var at vi måtte spørre flere ganger etter glutenfritt brød selv om vi ved bestilling og ankomst ga beskjed om at to personer hadde cøliaki, samt at vi fikk suppa servert før vinen til suppa. Smårusk en travel sommerdag.

Takk, oddvarf2017

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok en 5 retters meny med vin. Helt fantastisk opplevelse. Veldig bra mat vin og servering. Denne tar vi veldig gjerne igjen. Topp notch!

Takk, johnsL8681CU
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Var en vennegjeng på 8 personer. Veldig bra 5-rettersAnbefales på det varmeste
God vin, god mat og hyggelig servitør.

Takk, annfridb
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God og hyggelig service. Svært bra mat, høy kvalitet på råvarer og spennende sammensetninger
Ok priser. Er lurt å booke bord til middag i fellesferien.

1  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ett par år siden jeg var her sist gjorde nok at jeg glemte hvor bra denne plassen er!!
Ett besøk på "fru juske" igår gjorde at jeg tenkte "smag og behag" hadde fått en konkurrent!
Det var til vi satt 3 timer i forgårs med herlig mat og drikke igjen!
Smag og behag er en egen opplevelse i Grimstad!
Og det er ingen reelle sammenligninger eller restauranter i samme sjiktet!
Prisen gjenspeiles, men den er absolutt ikke urimelig!
Anbefaler dagens 5 retter, men 5-glass' vinpakke de setter sammen til rettene.
-Denne tilpasset de også etter behov uten problem.

Very nice!

Takk, josteingaard

Reisende som så på Smag & Behag Grimstad, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Smag & Behag Grimstad? Del dine erfaringer!