“Veldig god mat og topp service”
Anmeldelse av Smag & Behag Grimstad

Smag & Behag Grimstad
Vurdert som nr. 1 av 36 Restauranter i Grimstad
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Helt nydelig matopplevelse, og utrolig kompetent, personlig og trivelig service. Kamskjellene utmerket seg som et høydepunkt i den generelt veldig gode femretteren.

1  Takk, GroO991

Anmeldt 17. august 2021

Spennende og smakfull 5 retters meny med tilhørende vinpakke. Oppmerksomme og hyggelige servitører gjorde det hele til en fin kveld. Anbefales

Takk, 784hildef
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Her var det fantastisk mat! Vi kom på kvelden og opplegget var småretter eller en femretter til veldig akseptabel pris. Hyggelige og kunnskapsrikecservitører. Fantastiske smaker og fint dandert. Nydelig!

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Min kone og jeg besøkte restauranten for lunch en lørdag ettermiddag. Utrolig hyggelig betjening ++. Maten var meget smakfull og til en rimelig penge. Anbefales på det sterkeste.

Takk, DERRIVADOS123
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og service! Må bestille bord i god tid i sommersesong. Vi spiste en tre retters middag og barna pizza og burger

Takk, tonea710

Reisende som så på Smag & Behag Grimstad, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Smag & Behag Grimstad? Del dine erfaringer!