“Grei mat”
Anmeldelse av Café Galleri

Café Galleri
Vurdert som nr. 25 av 34 Restauranter i Grimstad
Beskrivelse: Populær hamburgerrestaurant, bar og nattklubb i Grimstad med alle rettigheter. 3 etasjer. Stor takterrasse om sommeren. Quizshow hver torsdag. Standup, konserter, mindre eventer, DJ-er.
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Hadde en burger og søtpotet fries her, synes kanskje prisene var i overkant høy da en måtte ut med ca 180 for en burger og fries. Burgeren var helt ok, men det må sies at fries’en var veldig god! Greit måltid hvis en bare skal ha en burger og øl.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MariusS756

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Ble kalt idiot og bedt om å gå hjem og skifte fordi jeg hadde på feil sko.
Styr langt unna hvis ikke du vil møte den ekleste snobben i hele Grimstad.

-11/10, besøker aldri igjen!

7  Takk, Helga H
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Min eldste sønn og min datter ville ut og spise. Da tok vi turen til Galleri. Her kunne vi velge mellom flere forskjellige burgere. Vi valgte ulike burgere. Alle var godt fornøyd. Anbefales

1  Takk, _rnulfs
Anmeldt 19. juli 2018

Eieren ville ikke slippe meg inn fordi jeg er mørkhudet. Han sa det var på grunn av skoene, men jeg hørte kommentarer etter jeg gikk bort.
Anbefales ikke.

Dato for besøk: mars 2018
6  Takk, Frank N
Anmeldt 22. mai 2018

En ting er å ha dresscode, men da må man faktisk praktisere den hver gang og ikke bare plutselig finne den opp midt på kvelden. Når over 10 mennesker kommer inn og ut av samme sted i samme fottøy som deg, men du ikke kommer inn begynner du og lure. Da må det være lov og spørre hvorfor man da ikke kommer inn. Hadde så vakten sagt at man var beruset så hadde det hvert en ting (noe jeg faktisk ikke var siden jeg kjørte), men og bare ignorere potensielle kunder på det mest avskyelige måten jeg noen gang har sett også kalle de teite når de er på vei vekk fra stedet, fordi de i det hele tatt håpte på et svar er direkte ekkelt. Jeg har aldri opplevd denne type oppførsel i hele mitt liv. Jeg kan ikke fatte å begripe at det er det inntrykket dere ønsker å gi til gjestene deres.

Dato for besøk: mai 2018
7  Takk, Mia A

Reisende som så på Café Galleri, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Café Galleri? Del dine erfaringer!