“God mat”
Anmeldelse av Happy Time Pizzeria

Happy Time Pizzeria
Vurdert som nr. 15 av 34 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat, og god service. Maten kom fort på bordet. Personalet var smilende og glad og likte en god spøk.

1  Takk, bobmarthe

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnitlig. Rengjøring av bordene kunne vært bedre. Savnet også alkoholservering. Rask servering trakk opp. Maten var god, men ikke mer enn det burde være.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste burger og pizza. Maten var ikke vond, men veldig standard og ikke særlig spennende. Mens vi var der så kom det mange inn og hentet pizza så tydelig at dette er et populært take away-sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kents78
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Helt nydelig sted, ekstremt god mat og hyggelige folk i kassen. Perfekt sted for nesten alle anledninger.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 179jacobf
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Jeg hadde glemt hvor godt det er med kebab, men dette stedet minte meg på det. Mange typer av både kebab og brus til, og også godt utvalg av pizza og hamburger. De hadde ikke glutenfrie alternativ, men den kebaben var verdt det! I tillegg hadde stedet lite julepynt, selv om det var langt uti desember. Det er et pluss i min bok. Hvis jeg skal finne en ting å trekke ned på (som jeg ikke forventet - jeg regnet ikke med at de hadde glutenfritt), må det være at da jeg bestilte kebab med pommes-frites, fikk jeg kebab med en skål pommes-frites ved siden av. Jeg er vant med at de putter det inn i lefsa.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, TigerRhino

Reisende som så på Happy Time Pizzeria, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Happy Time Pizzeria? Del dine erfaringer!