“Veldig bra”
Anmeldelse av Happy Time Pizzeria

Happy Time Pizzeria
Vurdert som nr. 19 av 36 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Smakte veldig bra, god pizza og god kebab. Hyggelig betjening, fin plass, maten kom fort, ikke så dyrt i forhokd til hva man fikk, god størrelse på maten

Takk, trondm315

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Vi ankom Grimstad på kveldstid, og dette ble første spiseplass vi gikk forbi, så vi gikk inn, og angret ikke et sekund på å spise pizza her. Neste gang vi er i Grimstad, skal vi definitivt tilbake hit.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, K_hammers
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat, og god service. Maten kom fort på bordet. Personalet var smilende og glad og likte en god spøk.

1  Takk, bobmarthe
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnitlig. Rengjøring av bordene kunne vært bedre. Savnet også alkoholservering. Rask servering trakk opp. Maten var god, men ikke mer enn det burde være.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste burger og pizza. Maten var ikke vond, men veldig standard og ikke særlig spennende. Mens vi var der så kom det mange inn og hentet pizza så tydelig at dette er et populært take away-sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kents78

Reisende som så på Happy Time Pizzeria, så også på

Grimstad, Aust-Agder

Har du vært i Happy Time Pizzeria? Del dine erfaringer!