“Lunsj ”
Anmeldelse av Platebaren

Platebaren
Vurdert som nr. 2 av 3 Kaffe og te i Grimstad
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Etter tips gikk vi hit. Pizza og brus til lunsj. Grei italiensk pizza, litt tørr. Kunne spandert på seg litt olje og pinjekjerner

Takk, MarianneB2139

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god og pent anrettet omelett + egg & bacon. God salat og hjemmelaget grovbrød til. Kaffe latte og amerikanoen var rykende varm og smakte himmelsk etter kokekaffen ombord i båten. Den unge betjeningen var oppmerksom, blide og serviceminded. Gode sofaer i den amerikanske dineren. En hyggelig opplevelse på alle måter, anbefales!

2  Takk, 418karib
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

God enkel mat til en grei pris. Kyllingsandwich og omelett var våre valg. En hyggelig opplevelse. Godt brød og mulighet for å detaljvelge innhold.

Takk, janw480
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Egg, bacon, og bønner lite estetisk anrettet. Så egentlig ut som en smørje. Bacon var godt, men overstekt. Bønnene så butikkjøpt ut. Pommes-frites til pølse var overstekt, og virket butikk kjøpt. Roastbiff sandwich var anrettet på butikk kjøpt brød, og roastbiff virket ikke helt fersk. Pizza var god.

Takk, LaughingBuddhaxyz
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Vi stoppet for en iskaffe, den var utmerket. Vi fant også ut at vi kunne ta et varmt måltid her. Pizza ble bestilt, smakte også bra, men ble servert uoppkuttet på stråbrett. Hmmmm. Tok ikke lang tid før vi kuttet i brettet. Bedre å kutte pizzaen før brettet, eller å servere på tallerken. Uansett tommel opp

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, _rnulfs

Reisende som så på Platebaren, så også på

Har du vært i Platebaren? Del dine erfaringer!