“Elendig middag”
Anmeldelse av Platebaren

Platebaren
Vurdert som nr. 2 av 3 Kaffe og te i Grimstad
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår kylling BLT. Maten måtte vi hente og vi ble rimelig overrasket da vi fikk se maten. Brødet var frøloff fra matbutikken påsmurt litt aioli med to kyllingbiter slengt i mellom loff skivene. Kyllingen var krydret med grillkrydder og var rimelig salt. Salaten var kjedelig tilbehør - alt tilfeldig plassert på tallerken. Lokalet bar preg av dårlig renhold , skitne bord, veldig skittent gulv og søppelkurvene overfylt. Kjøkkenet var rotete og toalettet ikke ordentlig rengjort. De ansatte så ut som skoleungdom på sommer jobb, blide men ikke kompetente. Kanskje lurt å legge bort mobil telefonen og heller rydde litt ?

Takk, ellenrY1999EH

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kylling BLT sandwich servert med frøloff fra butikken med simpel salat som tilbehør... fritt for bestikk. Toalettene va skitne. Så ikke ut som det var vasket på flere dager. Bordene ble ikke ryddet og så ingen som vasket bord før nye gjester satte seg.

Takk, 669ingerh
Anmeldt 14. juli 2020

Prisene hadde vært OK hvis maten var god, men dette var rett og slett forferdelig. Chicken BLT Sandwich med frøloff fra butikken, oversaltet kylling, og salaten verre enn de dårligste gatekjøkken. Toalettene kritikkverdig (særlig med tanke på Covid-19). Virket som hele resturanten ble drevet av stakkars innleid skoleungdom uten opplæring. Ingen antydning til at noen hadde tenkt å vaske bordene etter forrige besøkende.

Takk, Xiglet
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, men kunne gjort interiør og uteplass noe mer innbydende. Vi ble anbefalt italiensk pizza, men den var helt grei, ikke mer enn det.;) Hyggelig betjening, og fin beliggenhet midt i Grimstad sentrum. Populær iskiosk...

Takk, Gro Mette B
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Etter tips gikk vi hit. Pizza og brus til lunsj. Grei italiensk pizza, litt tørr. Kunne spandert på seg litt olje og pinjekjerner

Takk, MarianneB2139

Reisende som så på Platebaren, så også på

Har du vært i Platebaren? Del dine erfaringer!