“Byens beste! Helt fantastisk sted.”
Anmeldelse av Platebaren

Platebaren
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Grimstad
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Knallgod mat og drikke! Koselig restaurant midt i Grimstad sentrum. Anbefales på det varmeste. Hyggelig betjening også.

1  Takk, Anne4959

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Var to barnefamilier som bestilte italienske pizzaer. Alle pizzaene, 4 stykk var helt brent under. Virket som det er mye søl i ovnene. Pizzaene var ganske smakløse, og smakte mest Brent. Prisen var stiv, og ikke verdt pengene. Doene var uhygeniske, sølt med urin, ble gitt beskjed av flere gjester, uten at disse ble vasket over, mens vi var der. Anbefales ikke, prøv heller en annen plass.

Takk, lenesav
Anmeldt 17. mai 2021

Var innom nå i helgen og kjøpte lunsj. Kjøpte en kylling blt med aioli og bacon. til den nette sum av 209kr. Så for meg en baguett eller ciabatta med frisk spenstig salat, bacon, og aioli. Fikk 2 tørre kjedelige loffeskifer med en tørr kyllingbit og en godt stekt bacon skive, en skive tomat, og noe som ikke minnet spesielt mye om aioli. Fulgte med en utrolig kjedelig salat ved siden av som besto av isbergsalat, mais, tomat, rødløk og agurk. Ikke veldig spennende. Salaten så ut som om den bare var slengt på siden av tallerken. Alt så egentlig litt ut som om det var kastet på. Musikken begynte å spille rett før maten var klar, og spilte ca 2 min før det var stilt igjen. Eneste som var kult var interiøret, men det hjelper ikke når resten er litt under middels. Blir nok ikke denne plassen neste gang jeg er i byen..

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Anja T
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi tok turen innom for lunsj i år også. Kort gåtur fra gjestehavna. Vi spiste omelett med salat og brød og en sandwich med eggesalat. Smakfullt og rause porsjoner, frisk salat og knallgodt nybakt brød. Kan varmt anbefales. Mange sitteplasser utendørs og veldig koselig 50-talls innredning innendørs. Iskaffe og kaffelatten var kjempegod. Isbaren er stor med masse søte fristelser.

2  Takk, 418karib
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår kylling BLT. Maten måtte vi hente og vi ble rimelig overrasket da vi fikk se maten. Brødet var frøloff fra matbutikken påsmurt litt aioli med to kyllingbiter slengt i mellom loff skivene. Kyllingen var krydret med grillkrydder og var rimelig salt. Salaten var kjedelig tilbehør - alt tilfeldig plassert på tallerken. Lokalet bar preg av dårlig renhold , skitne bord, veldig skittent gulv og søppelkurvene overfylt. Kjøkkenet var rotete og toalettet ikke ordentlig rengjort. De ansatte så ut som skoleungdom på sommer jobb, blide men ikke kompetente. Kanskje lurt å legge bort mobil telefonen og heller rydde litt ?

Takk, ellenrY1999EH

Reisende som så på Platebaren, så også på

Har du vært i Platebaren? Del dine erfaringer!