En unik opplevelse!

Anmeldt 4. juni 2020
Turistdamen
Sjektetur på fyr til fyr fra Kristiansand

Anmeldt 19. juli 2018
Arild A

Anmeldt 4. juni 2020

Fantastisk opplevelse for meg og datteren min! Taxibåt med Jan Arild (Grimstad Taxibåt) som var en super vert, vi koblet av og fikk nyte både fisking og avslapning på Homborsund. Idyllsik, en perle i Grimstad. Vi skal tilbake så snart vi har mulighet. Anbefales! Kontakt Jan Arild, han setter sammen en strålende opplevelse!

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, Turistdamen
Anmeldt 9. november 2019

En natt eller en helg på fyret gjør godt for sjela! Utsikten ut mot havet. Nydelige farger, blomster og former på øya. Fisking eller lek. Grilling i sjøbua. Fred og ro. Greie forhold innenhus, gode senger og dyner/puter. Husk å ta med sengetøy. Godt med kjøkkenutstyr og muligheter til matlaging.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Anne Marit R
Anmeldt 19. juli 2018

Det var fantaskisk å komme til Homborsund fyr. Vi fikk en flott mottakelse og ble tatt godt i vare av Jan Arild som var vert da vi var der. Godt å kunne få seg en dusj, ha strøm i stikk kontaktene og i strålende solskinnsvær. Vi koste oss glugg. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Arild A
Jan Arild V, Leder  på Homborsund fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Takk til dere fire for et gjensidig hyggelig møte! Det er håp i havet og for menneskeheten med slike gjester

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Må oppleves, fantastisk flott sted med ypperlig vertskap, lave priser og en beliggenhet som må oppleves, hilsen 13 padlere fra Stavanger Kajakklubb

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kalle E
Jan Arild V, Leder  på Homborsund fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Tusen takk fra Venneforeningen Det er spesielt hyggelig å få besøk av padlere som alltid er fornøyd med alt og alle. Velkommen igjen!

Anmeldt 28. mai 2018

Var her med en skoleklasse. Enkel innredning,men trivelig og god plass. Her kan unge og gamle boltre seg og nyte flott utsikt,fiske eller simpelthen bare nyte.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, 18manny
Jan Arild V, Leder  på Homborsund fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på