“Fantastisk positiv betjening”

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 2 av 33 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for en utrolig travel dag, løper betjeningen rundt og smiler. De vil det beste for oss og ser alle. Jeg bøyer meg i hatten og vel så det. Maten var også god

Takk, kjellerik2015

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service i hjertet av Grimstad.
Ok utvalg av øl.
Muligheter for utendørs servering og hygge.

Takk, 485catharinat
274kjetilj, Owner på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Tusen takk

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi gav denne restauranten 2 besøk i vår korte visitt i Grimstad.middag og lunsj.
Her fikk vi servert de beste blåskjell og cabonara ever. Og toppet dt hele med en "liten" dessert .pasjonsorbet som bare var en perfekt avslutning .Denne Måtte vi ha hver gang, en syrlig kremet nytelse for ganen.

Takk, 958ingerl

Tusen takk for at du gidder å skrive at du var fornøyd ! Du skal vite at det betyr enormt mye for oss! Du er en av de få som gidder å rate positivitet . Det må du fortsette med . Vi har nå i sommer ca 1000 gjester om dagen. Mens vi får kanskje en anmeldelse annenhver dag. Og annenhver er fornøyd eller misfornøyd .
God sommer

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god mat (spist Focaccia og Apoteker Burger med bacon og ost) og drukket hjemmebrygget øl (Støle Stout)Absolutt å anbefaleHjemmekoselig atmosfære, veldig behjelpelig og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, EndreOeibakken
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Plassen og uteserveringen er flott der den ligger en etasje opp fra gågata i Grimstad. Servitørene var smilende og imøtekommende, men maten var heller sørgelig. Verken apotekerburgeren eller kyllingburgeren kan anbefales. Begge var tørre og smakløse og sto til stryk. Muligens pizzaen er bedre eller kanskje det regnes mer som en pub. En så koselig plass bør få «sving» på maten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, audbloddervikb
274kjetilj, Owner på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2020

Det var trist at maten var tørr! Vi skal bestrebe at den blir bedre . Hyggelig at du likte stedet . Burgerene våres grilles i en stor josper grill. På en hektisk dag kan selvsagt noen bli for godt stekt . Det er da hyggelig med en tilbakemelding, så skal vi rette opp feilen straks . Håper du gjør det neste gang, så får vi muligheten til å få en litt bedre anmeldelse. Vi lever dessverre i en tid da svært få gidder å ta seg bryet med å gi anbefalinger . De gangene noen gidder er det 70 % av det missfornøyde slaget ❤. Vi selger 25000 burgere i året . Vi mottar ca 10 tilbakemeldinger i året. 3 positive og 7 negative. Jeg som sjef forstår at dette ikke er valide tall. Men som sagt, og jeg er helt enig med deg , er burgeren for godt stekt og du betaler 200,- skal den være saftig . Men si ifra så håper jeg at personalet retter opp . Men i disse Corona tider er dessverre skuldrer på personalet til tider høyere enn vanlig .
60 sekunder for lenge i josper på 300 grader, og vipps tørr burger . Nok om det . Håper du gir oss en ny sjanse , pizzaen er bra . Fortsatt god helg, mvh : Kjetil

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!