“Trivelig sted med variert meny”
Anmeldelse av Apotekergaarden

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 6 av 34 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Apotekergaarden er et hyggelig sted å ta en enkel lunsj eller bare litt å drikke. Ligger sentralt til i gågaten i Grimstad. Mange gode show i bakgården med rask og effektiv servering.

Takk, pah1962

Anmeldt 12. juli 2020

God mat og drikke. Smilende servitører selv om det kokte. Kommer helt sikkert tilbake. Kanskje ikke her du tar med deg små barn.

Takk, 955annkarinp
Anmeldt 11. juli 2020

Var her for å se en fotball kamp på storskjerm. Dette var i eget lokale. Pluss for en inngang og en utgang, slik at gjester ikke var i nærkontakt på vei ut eller inn. Desinfeksjonsmiddel både ved inngang og utgang. Store porsjoner med mat. Godt utvalg i gode og smakfulle drinker. Mye folk, men organisert på en god måte. Spill og quiz bøker for de som vil sitte sammen og gjøre det.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, sirenmeling
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Heldig at vi fikk et bord i sola. Litt lang ventetid på helt ok mat. Hyggelig personale. Bra utvalg av øl.

Takk, vhaugland
Anmeldt 9. juli 2020

Vi måtte vente i 2 timer, men det var verdt det! Best nachos in town! 2 typer dypp, masse tortillachips og et tynt delikat lag med norvegia (best norwegian white cheese) Vi kommer tilbake for mer nachos!

3  Takk, HermanR169

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!