“Styr unna”

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 6 av 34 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 16. juli 2020

Dårlig service, rot med bestillingene og elendig mat.
Vår pizza var vare deig. Osten var ikke helt smeltet. Skinken som var på pizzaen var rett fra en påleggspakke hvor spekeskinke SUVene fortsatt hang sammen i en stor kladd.

Takk, jan_yvindn2016

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Lite oppmerksomme servitører som ikke kunne svare på spørsmål om menyen. Maten var også under middels i kvalitet.
Vi velger en annen restaurant neste gang vi er i Grimstad.

Takk, ingerhelene_
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Apotekergaarden er et hyggelig sted å ta en enkel lunsj eller bare litt å drikke. Ligger sentralt til i gågaten i Grimstad. Mange gode show i bakgården med rask og effektiv servering.

Takk, pah1962
Anmeldt 12. juli 2020

God mat og drikke. Smilende servitører selv om det kokte. Kommer helt sikkert tilbake. Kanskje ikke her du tar med deg små barn.

Takk, 955annkarinp
Anmeldt 11. juli 2020

Var her for å se en fotball kamp på storskjerm. Dette var i eget lokale. Pluss for en inngang og en utgang, slik at gjester ikke var i nærkontakt på vei ut eller inn. Desinfeksjonsmiddel både ved inngang og utgang. Store porsjoner med mat. Godt utvalg i gode og smakfulle drinker. Mye folk, men organisert på en god måte. Spill og quiz bøker for de som vil sitte sammen og gjøre det.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, sirenmeling

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!