“Service er bra og hyggelig”
Anmeldelse av Apotekergaarden

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 6 av 34 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Service er bra og hyggelig betjening. Fantastiske burgere. Gode salater. Lov å ha med hund. God plassering.

Takk, heidisH6288HW
274kjetilj, Owner på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takker

Anmeldt 16. juli 2020

Dårlig service, rot med bestillingene og elendig mat.
Vår pizza var vare deig. Osten var ikke helt smeltet. Skinken som var på pizzaen var rett fra en påleggspakke hvor spekeskinke SUVene fortsatt hang sammen i en stor kladd.

Takk, jan_yvindn2016
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Lite oppmerksomme servitører som ikke kunne svare på spørsmål om menyen. Maten var også under middels i kvalitet.
Vi velger en annen restaurant neste gang vi er i Grimstad.

Takk, ingerhelene_
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Apotekergaarden er et hyggelig sted å ta en enkel lunsj eller bare litt å drikke. Ligger sentralt til i gågaten i Grimstad. Mange gode show i bakgården med rask og effektiv servering.

Takk, pah1962
Anmeldt 12. juli 2020

God mat og drikke. Smilende servitører selv om det kokte. Kommer helt sikkert tilbake. Kanskje ikke her du tar med deg små barn.

Takk, 955annkarinp

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!