“Styr unna”

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 35 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha lest mange gode anmeldelser valgte vi å spise middag på denne restauranten. For en nedtur. Man må bestille og betale via qr kode. Heldigvis ga vi ikke tips. Først fikk vi feil mat, så en av oss måtte spise sin middag før den andre fikk sin. Fisk i folie var ikke nok stekt og geleaktig. Pulled pork burger hadde tørt brød, et forsøk på hjemmelaget aioli som ikke smakte godt eller aioli. Ikke god burger i det hele tatt. En stor skuffelse, så hit kommer vi ikke igjen

2  Takk, Bodil T

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelige lokaler og svært hyggelig og dyktige servitører. Spiste Cæsar salat med kylling og en nachos til lunsj. Salaten var veldig god selv om den ikke var helt etter original oppskriften. Nachos litt skuffende, serveres med bacon som det var litt lite av. Foretrekker kjøttdeig.

Greie priser og god service gjør at vi kommer tilbake. Anbefales

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 985perp
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fin restaurant, koselig og gammelt interiør. Maten var god, helt vanlig. Fikk god service og alle ansatte var smilende og hyggelig. God plass og veldig corona vennlig. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, lenasalvesen12
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Trivelig sted og personale. God ølliste. Burgerene var gode, men pizzaen var mer merkelig enn god. Brukte app for bestilling, og det funket greit sjøl om det er triveligere med personlig service

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, KingKEB
Anmeldt 25. november 2020 via mobile enheter

Nå i november har de kun julemiddag, pizza og hamburgere. Ikke noe for meg på denne årstiden. De burde hvertfall ventet til det ble desember før det kun er julemiddag på menyen.

Dato for besøk: november 2020
Takk, 409jana

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!