“Vær grei eller vær hjemme”
Anmeldelse av Apotekergaarden

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 36 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 25. juli 2021

Det står tydelig på veggen i restauranten «vær grei eller vær hjemme». Det sier litt om restauranten. Vi ventet veldig lenge før vi fikk servert mat, kafé og cappuccino var udrikkelig. Prisen var høy. Ja….vi burde vært hjemme

1  Takk, guri156

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stk som spiste lunch der i dag. Veldig skuffet over matopplevelsen, spesielt cæsarsalaten var helt elendig, tørr og smakløs, mest bare isbergsalat og ingen kylling i den. Pizzaen var tørr og smakløs. Dyrt og dåglig. Anbefales ikke !!!

1  Takk, Renland
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

1. Tid: Det tok 45 minutter å få Cæsar-salat, barnepizza og en burger. Det er for dårlig når det bare er 4-5 andre bord med gjester.

2. Mat: Maten var OK minus. Burgeren var tørr og potetene var kjedelige. Salaten var smakløs og kyllingen seig og kald.

3. Lokasjon: fin beliggenhet, men stedet bærer preg av slitasje over tid.

Takk, Thomas B
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste Bbq burger for noen dager siden. Skuffende Cheddar på burgeren (tørr) og tørt brød. Alt måtte bestilles via app. Etter vi hadde fått servert øl, måtte vi faktisk også bestille vann igjennom appen. Servitørene hadde ikke mulighet for å hente. Superfin og hyggelig plass for stemning, men matopplevelsen hos gjengen var svært skuffende.

Takk, 612lenes
Kjetil J, Eier på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

det var trist å høre, brødet skal ikke være tørt, heller ikke cheddar, håper vi kan være bedre nestegang. Hva gjelder QR osv så er nok det et must om dagen ,men det er nok også fremtiden? fortsatt god sommer til dere :)

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fikk et veldig koselig bord ute til lunsj, flaks midt i lunsjrushet. Litt kipt å måtte spørre om vann når man bestilte vin i appen. Servitørene va4 egentlig litt tilkneppet - på grensen til sure hele gjengen. Pizzaen var OK men heller ikke noe mer, bunnen var tørr o* smakte ingenting

1  Takk, InaMitt

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!