“God atmosfære og hyggelige, blide servitører ❤️”
Anmeldelse av Apotekergaarden

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 35 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Koseligste plassen, med blide og flinke servitører som løp beina av seg. Fikk rask servering og smittende smil, til tross for at det var mange mennesker som ikke klarte å følge «avstandsregler», og trengte å få påminnelser om dette til stadig. Hadde en kjempe fin kveld ❤️

Takk, Scenic41681102745

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Den fineste og koseligste plassen i Grimstad. Nydelig mat, god drikke og flotte servitører Absolutt verdt et besøk

Takk, 342trine_
Kjetil J, Eier på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk , det var hyggelig å høre

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Koseligste plassen i Grimstad, med nydelig mat og drikke og herlig betjening!

Et tips: prøv en av brusene fra Grimstad Brusfabrikk

Takk, Gro I

Tusen takk

Anmeldt 29. juli 2021

Beste pizzaen jeg har spist ❤️Cuba Cuba er Grimstad brus sin beste til nå. Alle 6 var mette og fornøyde og vi kommer snart igjen!

Takk, 450mlm

Tusen takk

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Rett å slett elendig plass ang mat og service.. At denne har 5 stjerne på Google sjønner vi ikke.
ved ankomst så ble vi ikke vist til bordet en gang, såkalt servitør stå på lang avstand å peikte på hvor vi kunne sette oss. Bestillingen gjennom QR kode funket ikke for oss, så tilslutt fikk vi en servitør til å komme til vårt bord. Menyen var ikke under par til en slik plass. Når vi fikk maten, Cecarsalat og Meksikansk burker, så var kyllingen i Cecarsalaten var kjøleskap kald, fettslintrer og skinnende samt at selve dressingen hadde ingen smak i det hele tatt. Mekanisk Burker var stein hard (som å tykke gråstein), Maisstuingen som låg oppå burgeren var kald som gjorde at burgeren ble kald også. Etter LANG tid så fikk vi kontakt med en servitør, fikk da snakke med en annen og vi sendte måten i retur og nektet [ betale for maten, men kunne betale for drikken(kr.283,-) noe som restauranten burde tatt på sin kappe. Servitøren trenger kursing på hvordan dem skal løfte hode og bruke øynene på sine gjester, men her glemmer dem gjestene så snart du har bestilt på appen og fått din mat og drikke. Styr unna hvis du ønsker god mat og service.. Nei, Her kommer vi Aldri igjen.

1  Takk, Bernhard M

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!