“Leverer igjen. Denne gang med show av Paus og Rønning. God underholdning, nydelig drikke som vanlig. ”
Anmeldelse av Apotekergaarden

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 36 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Denne gangen var det underholdning av Paus og Rønning. Veldig bra. Som vanlig mye god lokal drikke og som alltid god mat.

Takk, _rnulfs2019

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dårligste Ceasar salaten jeg har fått.

Virker som en hyggelig plass som er godt besøk. Men ceasarsalat kan de ikke.

Kona hadde vanlig ceasar, den er da uten kylling og bacon. Det er feta i stedet for Parmesan og dressingen kommer fra en spritflaske som de har lagt i ringer på toppen av salaten.

Jeg betalte ekstra for bacon og kylling, noe jeg fikk rikelig av. Problemet var bare at den var tatt rett ut av kjøleskapet og lå i klumper innimellom salat bladene. Iskald bacon i klumper i sammen med litt mindre kylling, denne også i klumper. Og på toppen hadde de sprutet dressing som må ha vært av en eller annen billig type da det ikke smakte ceasar i det hele tatt. Innimellom fant vi også noen brødkrutonger, også dette av slaget billigst mulig.

Så de er sikkert bra på andre ting, men Ceasarsalaten var faktisk den dårligste jeg har fått i mitt liv, og dette er noe jeg kjøper de fleste steder jeg reiser.

1  Takk, Php7980
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Koseligste plassen, med blide og flinke servitører som løp beina av seg. Fikk rask servering og smittende smil, til tross for at det var mange mennesker som ikke klarte å følge «avstandsregler», og trengte å få påminnelser om dette til stadig. Hadde en kjempe fin kveld ❤️

Takk, Scenic41681102745
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Den fineste og koseligste plassen i Grimstad. Nydelig mat, god drikke og flotte servitører Absolutt verdt et besøk

Takk, 342trine_
Kjetil J, Eier på Apotekergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk , det var hyggelig å høre

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Koseligste plassen i Grimstad, med nydelig mat og drikke og herlig betjening!

Et tips: prøv en av brusene fra Grimstad Brusfabrikk

Takk, Gro I

Tusen takk

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!