“Rett og slett under pari service”
Anmeldelse av Apotekergaarden

Apotekergaarden
Vurdert som nr. 9 av 36 Restauranter i Grimstad
Kjøkken: Italiensk, Sjømat, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Apotekergaarden er en restaurant og utested, med lange tradisjoner i Grimstad. På sommeren har vi populære show i bakgården, og god plass i forhagen. Apotekergaarden Mad & Leven kan tilby smakfulle matopplevelser i et perfekt miljø for flotte kvelder. Vi serverer italiensk pizza, deilige burgere, salater, hovedretter med kjøtt eller fisk og nydelige desserter. Apotekergaarden satser på lokal mat og drikke. Her kan du nyte Grimstad-ølet Nøgne Ø og akevitt fra Puntervold. Velkommen til en hyggelig kveld på Apotekergaarden!
Anmeldt 4. august 2021

På tross av en unik atmosfære, er Apotekergården en plass hvor et besøk ikke anbefales. Utrent personale som ikke verdiger deg et blikk og henviser til menyer som legemliggjør seg i form av et firkantet klistermerker på bordet.

Når man en god times ventetid senere får maten er det en presentasjon som får en til å anse den lokale Pizza bakeren som en gourmet kokk. Maten er slengt oppå tallerken og er kald. Bli hjemme

Takk, Anitaandwill

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Maten var grei, enkel med lite tilbehør. Ikke spesielt delikat anrettet. Uerfarne servitører som ikke var orientert om husets fasiliteter. Visste ikke at det var varme på uteserveringen, noe det var. Opplevde at det var fullt uansett hva de presterte av service. Farlig når man ikke har konkurranse.

1  Takk, Morten L
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Denne gangen var det underholdning av Paus og Rønning. Veldig bra. Som vanlig mye god lokal drikke og som alltid god mat.

Takk, _rnulfs2019
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dårligste Ceasar salaten jeg har fått.

Virker som en hyggelig plass som er godt besøk. Men ceasarsalat kan de ikke.

Kona hadde vanlig ceasar, den er da uten kylling og bacon. Det er feta i stedet for Parmesan og dressingen kommer fra en spritflaske som de har lagt i ringer på toppen av salaten.

Jeg betalte ekstra for bacon og kylling, noe jeg fikk rikelig av. Problemet var bare at den var tatt rett ut av kjøleskapet og lå i klumper innimellom salat bladene. Iskald bacon i klumper i sammen med litt mindre kylling, denne også i klumper. Og på toppen hadde de sprutet dressing som må ha vært av en eller annen billig type da det ikke smakte ceasar i det hele tatt. Innimellom fant vi også noen brødkrutonger, også dette av slaget billigst mulig.

Så de er sikkert bra på andre ting, men Ceasarsalaten var faktisk den dårligste jeg har fått i mitt liv, og dette er noe jeg kjøper de fleste steder jeg reiser.

1  Takk, Php7980
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Koseligste plassen, med blide og flinke servitører som løp beina av seg. Fikk rask servering og smittende smil, til tross for at det var mange mennesker som ikke klarte å følge «avstandsregler», og trengte å få påminnelser om dette til stadig. Hadde en kjempe fin kveld ❤️

Takk, Scenic41681102745

Reisende som så på Apotekergaarden, så også på

Har du vært i Apotekergaarden? Del dine erfaringer!